Toon posts:

[ Outlook Express ] OE start traag > Oorzaak MSN Live?

Pagina: 1
Acties:
  • 998 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Outlook express start traag op. Het was al een keer eerder, en toen kwam het door MSN Messenger. Nu, jaartje later, heb ik het weer. Volgens mij wilt mijn Live Messenger synchroniseren met Outlook Express. Het opstarten duurt echt lang. Soms meer dan een minuut zie ik wel mijn mappen links, hij haald de berichten op, maar het hoofdscherm is wit. Ik kan ook nergens op klikken, tot dat hoofdscherm daadwerkelijk verschijnt.

Google had geen zin om mij te helpen.
Jullie een oplossing?

Mvg,

Johan de Meijer

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je geeft wel erg weinig informatie. Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? En wat lukte er niet?
Welke versie van Windows en MSN Messenger gebruik je bijvoorbeeld? En wat zie je in je logboeken?

Hier op GoT vinden we het belangrijk dat je in je topicstart uitgebreid je bevindingen post. Zonder enige specifieke info is er moeilijk niet over te zeggen...

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Oh sorry!
Ik heb live messenger versie 8.0.792.0
Windows XP Home SP2
Outlook express 6

Als ik outlook start, zonder msn te starten, dan gaat het traag.
Dus messenger is niet opgestart, maar toch doet outlook het wel traag. Ik denk dat het komt door msn door het eerdere voorval wat ik beschreef. Maar het hoeft niet perce de oorzaak te zijn.

Hoop dat ik je nu genoeg info heb gegeven.
Waar kan ik het logboek vinden waarin outlook staat. Want dat wil je toch zien? :/

Gr Johan

Verwijderd

Topicstarter
Is er nog iets onduidelijk waarom niemand het uitlegt.. Of ben ik echt de enige met dit probleem :'(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd

Topicstarter
Super super super!!
Het is gelukt!

Thnx Elevator!! _/-\o_
Pagina: 1