Toon posts:

Webacces Exchange 2003 Werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zit met een probleem sinds gister.

Ik heb Windows Server 2003 ( AD en IIS ) + Exchange Server 2003 draaien.

Nadat dat ik een Php opnieuw heb ingestalleerd werkt de Webacces van Exchange niet meer goed.

Als ik de link : http://localhost/exchange in vul krijg ik netjes het inlog venster en als ik daarnaar me gegevens invul dan krijg ik een Directory Browsing.

Ik verwacht dat er problemen zijn met bepaalde rechten.

Wie kan mij helpen en tips om het op te lossen.

Bedankt!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Want volgens mij heb je nog niet echt gezocht hier. Er is heel veel over te vinden. Bijvoorbeeld gewoon in de supportkb van Microsoft: How to reset the default virtual directories that are required to provide Outlook Web Access, Exchange ActiveSync, and Outlook Mobile Access services in Exchange Server 2003

Les de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door, we verwachten hier op GoT namelijk dat je uitgebreid probeert een oplossing te vinden voordat je een vraag stelt.

[ Voor 15% gewijzigd door sanfranjake op 17-08-2006 14:28 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Okej!

Heb het volgende geprobeert :

Php opnieuw geinstalleerd, In IIS Manager map "Exchange" rechten aangepast, Exchange Systeem Manager Rechten aangepast, Virual Map "Exchange" in IIS handmatig verwijderd en opnieuw toegevoerd. Maar dit werkte allemaal niet. Bleef steeds zelfde fout fouten.

Maar de oplossing is :
Heb van een zelfde soort machine een Template ( XML ) genomen van de Exchange Virtual Map.
De waardes veranderd, dus naar mijn domein gegevens.

En toen geinporteerd in IIS Manager en geukkig werkte het weer!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 15:48 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Goede les voor de volgende keer: met de hand aanpassingen doen aan je IIS/Exchange config staat gelijk aan de boel slopen. Dat moet je alleen maar doen als je écht weet waar je mee bezig bent, aka wat jaartjes ervaring met Exchange ;)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters