Toon posts:

Foutmelding internetdelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik gebruik al een half jaar internet delen maar sinds een week doet het internet delen het niet meer. Ik keek naar de opties en alles was uitgevinkt bij de instellingen. Ik had het daarna weer aangevinkt en drukte op ok, alleen kreeg ik een foutmelding die je hieronder ziet. Ook wil ik bij Firewall kijken, maar je kan hem niet bekijken vanwege een onbekend probleem.

Driver updaten/opnieuw installeren is ook niet gelukt.

Afbeeldingslocatie: http://img89.imageshack.us/img89/258/foutmeldinggt7.jpg

Ik lees net dat het om deze foutmelding gaat:
1060 De opgegeven service is geen geïnstalleerde service.

Verwijderd

Wat heb je veranderd waardoor dit probleem is opgetreden? Software geïnstalleerd, windows update gedraaid, noem maar op.

Verder kan je zelf ook op zoek op google met deze foutmelding. Ik zie geen resultaten van jouw zoekacties.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 10:59:
Wat heb je veranderd waardoor dit probleem is opgetreden? Software geïnstalleerd, windows update gedraaid, noem maar op.

Verder kan je zelf ook op zoek op google met deze foutmelding. Ik zie geen resultaten van jouw zoekacties.
Klinkt misschien raar, ik heb het verbonden met Xbox 360. Het gebeurde een paar dagen na de Xbox 360 Dashboard update. Op Google heb ik eerst gezocht. Ik vond daar iets met een diskette, maar die heb ik niet en heb gewoon een installatieprogramma gedownload van www.marvel.com

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:36

SpamLame

niks

Kijk eens of je de internet connection firewall & service (ICS/ICF) nog wel in je services overzicht hebt staan, deze regelt internet delen. Wat staat er in je eventviewer en watheeft je eigen zoektocht opgeleverd?

Verwijderd

Topicstarter
SpamLame schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:10:
Kijk eens of je de internet connection firewall & service (ICS/ICF) nog wel in je services overzicht hebt staan, deze regelt internet delen. Wat staat er in je eventviewer en watheeft je eigen zoektocht opgeleverd?
Waar staat het service overzicht eigenlijk? Weet dat niet precies.

Ook kan ik niet de instellingen van Windows Firewall wijzigen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 11:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Even een update, ik heb de jongens van www.mareco-it.nl gebeld en ze hadden mij goed geholpen.

Het gaat om de virus Trojan.Delsha.B die netwerkbestanden verwijderd. Een scan zou moeten werken.
Pagina: 1