Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Fout gevonden in buyers zone wat te doen...

Pagina: 1
Acties:

• Boy_One
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-07 15:55
Hoi daar... Allereerst moet ik zeggen dat ik tweakers 1 van mijn topsites vind... ;)

Het geeft mij altijd een goede leidraad in wat er te koop is en wat het ongeveer mag gaan kosten. Ik heb altijd zeer veel dingen hier gevonden en ook via de links in buyers zone gekocht. Maar wat schept mij verbazing... Ik heb de eerste fout gevonden (voor mijn doen want normaal is buyers zone correct) en dat ok... Laat ik het ff melden aan tweakers via de mail. Maar helaas omdat ik mijn mailservert op een dynamische ip heb zitten (eigen mailserver) kreeg ik een bounce van tweakers. Daarom nu hier de post.

Hier de knip van de mail :

-------------------------- Knip --------------------------------
Geachte heer/mevrouw,

Ik wil u erop wijzen dat er een fout zit in 1 van de producten in de buyers zone. Na een bestelling te plaatsen op 1 van de leveranciers kwam ik erachter dat de pricewatch: BFG GeForce 7800 GS 256MB DDR3 (AGP, DVI) BFGR78256GTOC niet de agp versie is maar de 7900GT PCIe versie. Dit werkt erg veel verwarring aangezien ik ervanuit ging dat ik het juiste product bestelde bij de leverancier empc.

Om nu verdere onduidelijkheid weg te nemen lijkt het me verstandig dat deze link uit de buyers survivor wordt verwijderd.

Gr.
Quint/Boy_One
-------------------------- Knip --------------------------------

Na wat verder kijken blijkt het zo te zijn dat het productnummer "BFGR78256GTOC" wel klopt maar de omschrijving niet...

Dit is echt de eerste keer dat ik iets vind wat niet klopt... Helaas... :(

Dus gauw opruimen en dan heb ik gewoon niks gezien.... ;) ;) Trouwens empc heeft het perfect opgelost voor mij... Echt perfecte zaak. 8)

Greetz Boy_One

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Klik eens op het icoontje onder de kolom 'update' ;)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Boy_One
P_de_B schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:01:
Klik eens op het icoontje onder de kolom 'update' ;)
Update huh.. Waar staat dat ik kan kiezen uit :

Bewerking kiezen en hieronder staat ---> Leverancier/product/prijs toevoegen...

Ik weet dat dit er vroeger in stond maar sinds de update moet ik ook weer ff zoeken kun je aangeven waar ongeveer??? ;)

Greetz Boy_One

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:50

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Update staat in de meest rechtse kolom:
Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/small_723ec58fdeed5d29ad33800f82f0323apw.png
Klik voor groter plaatje dus..

Daar kun je dan "Pricewatch meldpunt". En daarna mag je een verhaaltje typen..

[edit]
Hmm.. Dat product staat lijkt me in de verkeerde categorie.. De verwijzingen komen bij alle winkels op een PCI-E kaart uit..

[ Voor 18% gewijzigd door FlipFluitketel op 17-08-2006 09:19 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Boy_One
FlipFluitketel schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:16:
Update staat in de meest rechtse kolom:
[afbeelding]
Klik voor groter plaatje dus..

Daar kun je dan "Pricewatch meldpunt". En daarna mag je een verhaaltje typen..

[edit]
Hmm.. Dat product staat lijkt me in de verkeerde categorie.. De verwijzingen komen bij alle winkels op een PCI-E kaart uit..
Precies dat bedoel ik dus ook... En dat kan ik niet aanpassen/melden... ;) ;)

Trouwens als ik op update druk dan sort hij hem op datum en verder niks.... :(

--- edit ---
Eeehhhmmmm stupid me... gevonden.... :? }:O }:O

[ Voor 4% gewijzigd door Boy_One op 17-08-2006 09:31 ]

Greetz Boy_One

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

het gaat om het icoontje wat ernaast staat, dus Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/r/ae.gif , als je daarop klikt kun je dit soort dingen doorgeven aan de buzerzonebeheerders, aka pricewatchsletten :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Boy_One
moto-moi schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:30:
het gaat om het icoontje wat ernaast staat, dus [afbeelding] , als je daarop klikt kun je dit soort dingen doorgeven aan de buzerzonebeheerders, aka pricewatchsletten :P
Zie vorige post van mij (de edit...... 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 )

---- edit ----

Done... Postje geplaatst... ;) ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Boy_One op 17-08-2006 09:36 ]

Greetz Boy_One

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:01
Dan kaap ik dit topic even ;)
Zelfde idee, pricewatch: Asrock AM2NF3-VSTA, nForce3 250 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA, RAID)
Deze zou PCI-e hebben volgens de omschrijving in de Pricewatch, maar volgens de site van Asrock is dat niet het geval.

Het edit icoontje had ik ook al gevonden, maar dat lijkt alleen bedoeld te zijn voor shop-specefieke prijsfoutjes?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dan moet je een ander icoontje proberen: Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/pw/buttons/edit.gif Deze staat bovenaan de prijstabel naast het lijstje met landen.

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:01
Die had ik ook al gezien.
Leverancier toevoegen
Product toevoegen
Prijs toevoegen
Maar geen van bovenstaande mogelijkheden is wat ik wil? Ik wil niets toevoegen, maar een foutieve omschrijving melden.
Pagina: 1