De eerste foto vind ik wat te donker, ik denk dat je daar wat te veel met contrast/brightness hebt zitten spelen.
De tweede foto vind ik leuk bedacht/vastgelegd, vooral de combinatie muur (met enkele gekleurde tegels) en de denkende man (die volgensmij zelf een puzzel oid in een boekje maakt)
De derde foto snap ik niet echt. Wat wil je hiermee laten zien?
Ohja, kijk even naar waar je foto's naartoe linken, ze linken alledrie naar foto 1
De tweede foto vind ik leuk bedacht/vastgelegd, vooral de combinatie muur (met enkele gekleurde tegels) en de denkende man (die volgensmij zelf een puzzel oid in een boekje maakt)
Ohja, kijk even naar waar je foto's naartoe linken, ze linken alledrie naar foto 1
[ Voor 12% gewijzigd door Mint op 17-08-2006 02:13 ]
Ja misschien zit ik met de wolken er een beetje tegen aan wat betreft de donkerheid, vond het in eerste instantie wel spannend en eigenlijk ben ik nog steeds van die meningadyta schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 02:12:
De eerste foto vind ik wat te donker, ik denk dat je daar wat te veel met contrast/brightness hebt zitten spelen.
de derde leek mij een mooie pic van een rocker die richting Lowlands gaat oid
linkjes zijn gefixed, thanx
Foto 2 is erg mooi, heel pakkende compositie. Petje af, dat je zo mensen op de foto durft te zetten, dat durf ik zelf niet echt.
This footer is intentionally left blank
Foto 2 is inderdaad een erg fijne foto
. 1, tsja, kan ik eigenlijk weinig over zeggen. Best leuk vastgelegde wolk, maar het blijft een vrij saaie wolk. 3 is wel aardig.
Maar wel: al met al 3 "snapshots" van de categorie prima! Daar mogen er meer van komen, goed op weg
.
Maar wel: al met al 3 "snapshots" van de categorie prima! Daar mogen er meer van komen, goed op weg
[ Voor 11% gewijzigd door Garyu op 22-08-2006 17:37 ]
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Beetje laat, maar lekkere platen hoor!
Vooral #2 vind ik echt heel sprekend, je hebt die man op een goed moment vast weten te leggen, en de achtergrond (met 'kruiswoordpuzzel-tegeltjes) had niet passender gekund
Vooral #2 vind ik echt heel sprekend, je hebt die man op een goed moment vast weten te leggen, en de achtergrond (met 'kruiswoordpuzzel-tegeltjes) had niet passender gekund
Nog een latere reactie
#2 Prachtige foto !! Ik kan de durf nog niet vinden om inderdaad, zo gedurfd mensen op de foto te zetten!
Trouwens, heb je die persoon om toestemming gevraagd?
<--Een vreemde één in de bite--> Life is not as easy as most people live it....
Nee eigenlijk nietdjangoster schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:16:
Nog een latere reactie#2 Prachtige foto !! Ik kan de durf nog niet vinden om inderdaad, zo gedurfd mensen op de foto te zetten!
okej dan..
nog nooit gehad dat iemand kwaad werd? Of is dit je eerste foto van een onbekend persoon?
<--Een vreemde één in de bite--> Life is not as easy as most people live it....
Eerlijk gezegd zijn foto 2 en 3 wel de eerste foto's van mensen die er niet om vragen zeg maar... ik denk dat ik daar ook niet zo'n held in ben hoor...djangoster schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:04:
okej dan..nog nooit gehad dat iemand kwaad werd? Of is dit je eerste foto van een onbekend persoon?
Pagina: 1