[Vista] PC-Cillin Internet Security 14 bete wil niet updaten

Pagina: 1
Acties:

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 15:19

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
Ik heb onlang Beta 2 van vista maar eens op me pc geknald en daarbij de door Microsoft aanbevolen virusscan: Trend Micro PC-Cillin Internet Security 14 Beta geinstalleerd en dit programma doet prima zijn werk en draait lekker stabiel.. alleen updaten HO MAAR.. nou heb ik zo'n beetje het hele internet afgesnuffeld maar geen oplossing. Wel las ik hier dat er ook al update problemen waren met de oudere versies maar dat zou dan zogenaamd liggen aan het feit dat die mensen met een illegale versie draaiden.. euhh.. zou kunnen maar lijkt me sterk dat deze beta waar ik mee draai illegaal is. haha maar goed ook werd vermeld dat de firewall eventueel het probleem zou kunnen zijn.. nou ik draai dus met de firewall die bij Internet Security 14 zit.. en het lijkt me heel stug dat die zijn eigen update zou afblokken..
ik heb al geprobeerd om handmatig te updaten met Virus Pattern Files maar ook hier geen succes

hier een screeny van de melding

Afbeeldingslocatie: http://img213.imageshack.us/img213/1157/trendmicrotf7.th.jpg

iemand suggesties of iemand met hetzelfde probleem? bvd.

R7 9850X3D + ASUS ROG X870E APEX + RTX 5090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38 + Seasonic PRIME TX-1300 ATX3

• Cidious
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 15:19

Cidious

The Bloody Gent

Topicstarter
niemand?

R7 9850X3D + ASUS ROG X870E APEX + RTX 5090 FE + 48GB TG Xtreem 8200 CL38 + Seasonic PRIME TX-1300 ATX3

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:49
Waarom probeer je dan niet even de firewall (ook al is het zijn eigen) uit te schakelen?

^ Wat hij zegt.