Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb mijn Silicon power 256mb MCC kaartje geformatteerd in een Nokia N-gage QD, In de telefoon werkt hij nog perfekt maar als ik hem in de kaartreader van mijn pc doe en ik probeer hem te benaderen loop de pc vast ik heb al verschillende pc's en kaartreaders geprobeerd maar allemaal lopen ze vast. Ik heb hem al geprobeerd te formatteren in de pc maar dan loopt die ook vast.

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:36
Ook een soortgelijk probleem gehad met een geheugen kaartje. De truc was om via "Start >> Uitvoeren >> diskmgmt.msc" een nieuwe partitie aan te maken op het schijfje.

Succes ;)

Verwijderd

Topicstarter
ThinkPadd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 22:12:
Ook een soortgelijk probleem gehad met een geheugen kaartje. De truc was om via "Start >> Uitvoeren >> diskmgmt.msc" een nieuwe partitie aan te maken op het schijfje.

Succes ;)
Loopt ook vast, heb het nog met een Knoppix cd geprobeerd maar die loopt ook vast. :( Zou nokia een apart bestandssysteem gebruiken? zijn er meerdere die dit probleem hebben?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:36
Eerst diskmgmt.msc openen en dan schijfje in de computer drukken?

Ik had namelijk precies hetzelfde maar weet niet meer helemaal wat ik allemaal heb gedaan

Formatteren al geprobeerd?