Toon posts:

Coaxciale & Analoog

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje ik kom er zelf niet uit,

Ik weet dat bij een Creative Audigy de analoog en digitaal allebij aan staat, je kunt dus beide aansluiten

Is dit ook het geval bij de M-Audio Revolution 5.1

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:51
Je zegt dat je er niet uit komt, maar wat heb je al gedaan om er achter te komen? Heb je al op de site van M-Audio gekeken bijvoorbeeld?

omniscale.nl

Verwijderd

Topicstarter
posttoast schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:19:
Je zegt dat je er niet uit komt, maar wat heb je al gedaan om er achter te komen? Heb je al op de site van M-Audio gekeken bijvoorbeeld?
Heb ik zeker gedaan, als jij het weet mag je het zeggen ?

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:20:
[...]

Heb ik zeker gedaan, als jij het weet mag je het zeggen ?
Ik heb ook geen idee, ik heb die pagina dan ook niet uitgebreid bekeken. Ik bedoelde alleen te zeggen dat het wel handig is als je even aangeeft waar je zelf al gekeken hebt. Dat scheelt voor degenen die op je topic reageren weer werk. :)

omniscale.nl

Verwijderd

Topicstarter
posttoast schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 21:26:
[...]

Ik heb ook geen idee, ik heb die pagina dan ook niet uitgebreid bekeken. Ik bedoelde alleen te zeggen dat het wel handig is als je even aangeeft waar je zelf al gekeken hebt. Dat scheelt voor degenen die op je topic reageren weer werk. :)
Heb hier in het forum gezocht op Google en ook op de site van M-Audio heb zelfs de handleiding
helemaal doorgelezen en daar stond het ook niet in :?

• John_Glenn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-08-2023

John_Glenn

verdeelt de whooping.

Jij hebt er toch zo een?
-> probeer het uit! :)

Verwijderd

Topicstarter
Krijg als het goed is morgen me 5 meter Professionele Digital Coaxiaal Audiokabel binnen,
Ga het dan gelijk testen, jullie horen het van mij :9

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Dit is natuurlijk niet de bedoeling, een topic openen met een slechte titel omdat je ongeduldig bent. JvS en ik hebben je er wel vaker op gewezen, maar nogmaals: doe eerst zelf wat en post niet iedere willekeurige vraag direct...

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.