Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 07:43
hallo,

Ik heb een héle tijd geleden ooit eens op een site een ringtone gedownload. (dacht ik)
Nu bleek ik de ringtone als een dienstbericht binnen te krijgen waarna ik de ringtone zelf kan downloaden. Helaas werkt dat downloaden niet op mijn telefoon en ik heb dat bericht dus ook verwijderd. Het probleem nu is dat ik met enige regelmaat nog steeds dat dienstbericht ontvang?!

Is hier iets aan te doen? Omdat het geen SMS bericht oid is kan ik de afzender niet zien.

Alle hulp is welkom.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Je kunt het bedrijf achter de ringtone bellen.

Maar als je het hebt aangezet door een smsje te versturen kun je ook kijken bij je verzonden sms-jes. Als je daar iets als BLABLA ON hebt gestuurd moet je gewoon BLABLA OFF naar hetzelfde nummer sturen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 07:43
Helaas, ik heb alleen op een website (waar ik niet meer van weet welke het is) mijn mobiele nummer opgegeven. Ik kan de website dus niet meer achterhalen en heb me, voor zover ik weet nergens op geabonneerd.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Bart_NL schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 11:22:
Helaas, ik heb alleen op een website (waar ik niet meer van weet welke het is) mijn mobiele nummer opgegeven. Ik kan de website dus niet meer achterhalen en heb me, voor zover ik weet nergens op geabonneerd.
Dan moet je even klantenservice van je provider bellen. Die kunnen het blokeren en kunnen zien waarop je bent aangemeld :)