Dag,
Ik heb een Dell-dimension 8300.
Recentelijk heb ik een 7900 GTX gekocht, en nu wil ik uiteraard mijn systeem upgraden/nieuw aanschaffen. Doel van de PC: stevig gamen, multimedia, photoshop......
Ik zit erover te denken om bij PC-one de volgende zaken in te slaan:
Behuizing: Aztec PerformanceTX 1050B EC Retail
Moederbord: P5B DELUXE S775 I965P ATX
Processor: Intel CORE 2 DUO E6300 1.86GHZ
Geheugen: 1024MB 667MHZ DDR2 DIMM
Daarnaast wil ik de harde schijven en drives uit mijn oude PC overnemen. Aangezien dit mijn eerste bouwproject wordt, wil ik graag wat feedback:
- klopt het dat deze onderdelen samen kunnen?
- heeft iemand tips, waarschuwingen, betere alternatieven etc. m.b.t. de door mij voorgesteld hardware?
- heeft iemand ervaring met PC-one bestellingen (of in het algemeen)?
- ik vraag me af hoe complex het in mekaar zetten is. Het lijkt me wel mee te vallen, maar het is natuurlijk balen als je de stroom erop zet en de hele boel brandt door. Waarschijnlijk staat dit ergens uitgelegd, maar is er een test-sequence die de kans op vernaggelen minimaliseert?
- overige tips
BVD!
Ik heb een Dell-dimension 8300.
Recentelijk heb ik een 7900 GTX gekocht, en nu wil ik uiteraard mijn systeem upgraden/nieuw aanschaffen. Doel van de PC: stevig gamen, multimedia, photoshop......
Ik zit erover te denken om bij PC-one de volgende zaken in te slaan:
Behuizing: Aztec PerformanceTX 1050B EC Retail
Moederbord: P5B DELUXE S775 I965P ATX
Processor: Intel CORE 2 DUO E6300 1.86GHZ
Geheugen: 1024MB 667MHZ DDR2 DIMM
Daarnaast wil ik de harde schijven en drives uit mijn oude PC overnemen. Aangezien dit mijn eerste bouwproject wordt, wil ik graag wat feedback:
- klopt het dat deze onderdelen samen kunnen?
- heeft iemand tips, waarschuwingen, betere alternatieven etc. m.b.t. de door mij voorgesteld hardware?
- heeft iemand ervaring met PC-one bestellingen (of in het algemeen)?
- ik vraag me af hoe complex het in mekaar zetten is. Het lijkt me wel mee te vallen, maar het is natuurlijk balen als je de stroom erop zet en de hele boel brandt door. Waarschijnlijk staat dit ergens uitgelegd, maar is er een test-sequence die de kans op vernaggelen minimaliseert?
- overige tips
BVD!