halo ik ben nu in het bezit van een smart tv3 kaartje, ik ben er over het algemeen redelijk tevreden over. alleen hij is alleen compatibel met windows xp en het ziet er niet naar uit dat er vista drivers gaan komen. ook werkt hij niet met media portal en media center. ik heb zelf wat research gedaan alleen er zijn zover ik zie geen kaarten die dit allemaal hebben. wat ik wil is dus eigenlijk een kaartje dat met media portal werkt, waar vista drivers al voor in de planning staan, en het liefst moet hi jook nog werken met media center, maar dat laatste hoeft niet persee want straks met vista zit media center al in het besturingssysteem en gaat het alleen om de ondersteuning. ik heb at gelezen over een win tv kaartje dat heel populair was wegens vele ondersteuning maar ik kan het niet meer terug vinden. de prijsklasse moet liggen rond de 50-70 euro.
samenvatting aangezien ik voor de meeste heel moeilijk schrijf
een kaartje met ondersteuning voor:
media portal
straks windows vista
win xp media center, hoeft niet persee omdat straks in vista er al een media center in zit
samenvatting aangezien ik voor de meeste heel moeilijk schrijf
een kaartje met ondersteuning voor:
media portal
straks windows vista
win xp media center, hoeft niet persee omdat straks in vista er al een media center in zit
Heel veel lurken, heel weinig posten..