[Word 2003] Deel van groot document verwijderen*

Pagina: 1
Acties:

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-06 16:30
Is het mogelijk om in Word 2003 een groot aantal pagina's tegelijkertijd te wissen?
Situatie is als volgt:
Een word-document van 20000 pagina's waar een flink aantal moet van gewist worden tussen 2 bepaalde punten.
Is er een manier om die 2 punten "aan te duiden" en alles tussen die beide punten te selecteren zodat je dit in één keer kan wissen?

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

shift klik? shift pijltje naar beneden, shift ganaar? Bookmarks? sectieeinden? eerst splitsen in subdocumenten?

Maar ik mis hier toch vooral een fatsoenlijke topictitel, en de weergave van wat je zelf bedacht en gevonden hebt en waarom de voor de hand liggende oplossingen niet voldoen. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) eens door.

En verzin in het vervolg ajb zelf een topictitel. Dit slaat nergens op.

[ Voor 9% gewijzigd door Lustucru op 16-08-2006 14:15 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-06 16:30
Excuseer, misschien heb ik me niet voldoende weten uit te drukken.
Als je in word 5000 pagina's naar beneden moet scrollen met SHFT-Pijltje naar beneden/Pgdown ben je wel een tijdje bezig, niet?
SHFT inhouden en Ga Naar, werkt niet. Gaat gewoon naar die pagina, zonder een selectie te maken.

Met Bookmarks kan je geen selectie maken, wel? Als je selecteert om naar een bepaalde bookmark te gaan, selecteert hij meteen enkel die bookmark, meer niet.

Sectieeinden? Kan je daarmee een stuk tussen 2 sectieeinden selecteren? Is trouwens ook niet meteen een optie, in die paar 1000 pagina's kan je niet meteen zien of daar ook sectie-einden in zitten.

"eerst splitsen in subdocumenten?" -> al eens geprobeerd om zoveel tekst te copy-pasten?
Dan moet je trouwens in de eerste plaats ook al een gedeelte kunnen gaan selecteren. Tenzij je natuurlijk iets anders bedoelt waar ik geen weet van heb en dan is dat misschien een mogelijk antwoord.

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Yep. Alles kan. Met F8 schakel je de {shift}uitbreidingsmodus in en kun je bladeren wat je wilt. :) Aan de hand van het overzichtsniveau wat gekoppeld is aan je opmaakprofielen kun je een document tamelijk makkelijk splitsen in subdocumenten.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland