Van harte en veel succes!
Rob, ansichtkaartje nog gehad?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ik hoop dat je het niet te druk gaat krijgen met je twee nieuwe dagbestedingen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Feli! En succes
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Verwijderd
Feli dus!
^^Hey! Dat dacht ik dus ook...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 13:57 ]
Deliriant isti Romani.
welkom RobIII
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
feli
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Signature
Goede aanwinst voor het moderatorteam als je het mij vraagt
Lees: Baby die aandacht vraagt, user die aandacht vraagt... what's the differenceVerwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:57:
BabyIII die huilt, devschuur die aandacht vraagt...
Geef ze een fles, een schone luier en ze zijn weer tevree
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Goede aanwinst, veel succes!
Nadat je met de users klaar bent is het een verademing om van een krijsende baby de volgepoepte luier te vervangen, lijkt me toch een verschil wel.RobIII schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:07:
Lees: Baby die aandacht vraagt, user die aandacht vraagt... what's the difference
[ Voor 78% gewijzigd door Cyphax op 16-08-2006 14:09 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Normaal negeer je die rooie allemaal
Aan de hidden-sex-tape wordt gewerktSaryon schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:57:
Volgens mij doet hij een gooi naar de titel "meest besproken tweaker van het jaar".Gefeli!
[ Voor 83% gewijzigd door RobIII op 16-08-2006 14:11 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:53
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
En bij dat groepje wat genegeerd wordt hoor jij dus nu ook bij
Moet ik je daarmee feliciteren
[ Voor 8% gewijzigd door We Are Borg op 16-08-2006 14:11 ]

Maar goed Robbie Rob feli
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik hoop alleen dat je het volhoud, de meeste mensen hebben toch minstens een uurtje of 4 slaap per nacht nodig.
Huh? Slaap? Wasda?Fire69 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:12:
Nou, feli!
Ik hoop alleen dat je het volhoud, de meeste mensen hebben toch minstens een uurtje of 4 slaap per nacht nodig.
Krijg je als devver toch al niet
Over mij
Verwijderd
Kan je de baby nog niet DM'en?RobIII schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:07:
[...]
Lees: Baby die aandacht vraagt, user die aandacht vraagt... what's the difference
Ik zou zeggen, als AW_Bos het kan, moet een zuigeling van drie dagen oud het ook kunnen
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
RM-rf schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:15:
[...]
Ik zou zeggen, als AW_Bos het kan, moet een zuigeling van drie dagen oud het ook kunnen![]()
'When you're not paying for the product, you are the product!'

Gefeliciteerd hoor
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Was ook mijn eerste gedachte...P_de_B schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:22:
En jij denk dat je daar nu tijd voor hebt![]()
Gefeliciteerd hoor
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
RM-rf is ook geen mod, dus tsja...Reinier schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:20:
[...]
Zoiets zou een niet-mod eens moeten zeggen
Ik zou zeggen, als RM_rf -NMe- het kan, moet een zuigeling van drie dagen oud het ook kunnenReinier schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:20:
[...]

[ Voor 1% gewijzigd door anandus op 16-08-2006 14:27 . Reden: RM_rf is geen mod :P ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
OW voor flamen dan?
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

http://hawvie.deviantart.com/
Sterker: mijn baas betaalt me er voorHawVer schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:29:
Ik wist niet dat je een enthousiaste devver bent. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.
[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 16-08-2006 14:29 ]
Over mij
Nee, het was die lift naar het station die het hem deed.P_de_B schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:26:
Dus, als ik het goed begrijp, om mod te worden moet je -NMe- op een BBQ trakteren? Dat valt nog wel mee dan.
Ik ook niet.edit:
anandus wijzigde dit bericht 16-08-2006 14:27 (1%)
Reden: RM_rf is geen mod
Verwijderd
Whehehe...Reinier schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:20:
[...]
Overigens, sinds ik ietwat bot sommigen had verzocht om me uit die groeps-DM's te houden heeft niemand me meer durven DM'en. Een soort van sociaal spamfilter zeg maar.
Ik ben dan wel geen mod, maar ik kan wel OWs opheffen; license-to-kill
maar terug over RobII en dat Devschuur tuig dat zich lustig aan het reproduceren is ...
Wat doe je ertegen.. misschien kan enkel Anti-Conceptie-Man osn redden van een aanstaande machtsovername door een bevolkingsoverschot in de Devschuur

* RM-rf vermoed dat zeef ook wel de een of andere noodoplossing heeft tegen dit bevolkingsgroeigevaar uit de Devschuur: verplichtte geheelonthouding voor alle devschuur-bezoekers
[ Voor 14% gewijzigd door RM-rf op 16-08-2006 14:37 ]
Verwijderd
Als ik de foutmeldingen op je website bekijk, kon je de hulp van de devschuur nog wel eens nodig hebben. Ik zou dus maar iets minder hard van de toren blazenRM-rf schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:35:
[...]
maar terug over RobII en dat Devschuur tuig dat zich lustig aan het reproduceren is ...
]
Devschuur zei je? Ik kom daar echt nooit.RM-rf schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:35:
* RM-rf vermoed dat zeef ook wel de een of andere noodoplossing heeft tegen dit bevolkingsgroeigevaar uit de Devschuur: verplichtte geheelonthouding voor alle devschuur-bezoekers
Feli Rob met al die nieuwe dingen in je leven. Hoop dat je wel weet dat je er nu een heleboel kindjes tegelijk bij krijgt
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik dacht er eigenlijk over om de devschuur meteen maar eens te laten omdopen tot beschuitschuur. Leek me wel een strakke eerste mod-actieRM-rf schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:35:
Wat doe je ertegen..
....staat stil... denkt na... rent naar DC... start nieuw topic: Mag ik weer in 't zwart?The_Eagle schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:46:
Geen K3 maar Pa3
Feli Rob met al die nieuwe dingen in je leven. Hoop dat je wel weet dat je er nu een heleboel kindjes tegelijk bij krijgt
Over mij
Je weet niet wat je mist. Één van de meest zinvolle onderdelen van dit forum!Cyphax schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:42:
[...]
Devschuur zei je? Ik kom daar echt nooit.

http://hawvie.deviantart.com/
Zijn er nog andere onderdelen dan? Dat hoort toch allemaal bij FOK!HawVer schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:52:
[...]
Je weet niet wat je mist. Één van de meest zinvolle onderdelen van dit forum!![]()
Over mij
Het is toch tuinlaafje?..
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Intentionally left blank
nu wordt babyIII het modschap met de paplepel ingeschoven
[edit]
oh ja
FELI!!!!!
[ Voor 13% gewijzigd door -ET- op 16-08-2006 17:49 ]
Alsof de rest van dat devschuur volk wél volwassen is.
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Zeg, wou je met Rob ruilen van kleur?Niesje schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:49:
[...]
Alsof de rest van dat devschuur volk wél volwassen is.
Ik vind het wel geweldig dat dé RobIII nu modje is hoor..
-MNe-, werk je timeline eensch bij!
[ Voor 22% gewijzigd door endless op 16-08-2006 18:11 ]
Die had ik al 2 uur voor de post in MED bijgewerkt?endless schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:03:
-MNe-, werk je timeline eensch bij![/b]
Hmm.. Toen ik toenstraks ctrl + f'de zag ie geen RobIII, maargoed, hij klopt idd voor 100%.-NMe- schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 18:30:
[...]
Die had ik al 2 uur voor de post in MED bijgewerkt?
Mooie titel trouwens.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

In zwart was hij nog ongevaarlijk, maar nu wordt het toch wel een linke boel! Ik vertrouw er op dat hij 100% onder de plak zit van de evil-devschuur-admin
Waar staat die III eigenlijk voor? Derde Rob in je familie ofzo?
The devil is in the details.
De correcte benaming voor -NMe- is snolRowanov schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:23:
Feli
In zwart was hij nog ongevaarlijk, maar nu wordt het toch wel een linke boel! Ik vertrouw er op dat hij 100% onder de plak zit van de evil-devschuur-admin
RobIII in "[nickname] Hoe ben je eraan/erop gekomen..."Hahn schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:24:
Gefeliciteerd
Waar staat die III eigenlijk voor? Derde Rob in je familie ofzo?
Ken je klassiekers
Laat ik het zo stellen: Tijdens de "kraamtijd" (zeg maar komende 2/3 weken) hebben jullie nog niet héél veel van me te vrezen. Maar daarna.....webfreakz.nl schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:21:
Feli 2x RobIII. Heb je hier wel tijd voor nu je papa bent?
[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 16-08-2006 19:36 ]
Over mij
Zorg jij dan dat ik niet gebanned word?
Zag zojuist dat je nick rood was, dacht eerst dat het aan een nieuwe Firefox plugin lag, maar helaas...
FeliIII

of niet?

Succes ermee
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ah, dus feitelijk is het niet RobIII, maar kroonprins Rob d'n zoveulste van Kattegat, leider der KattenmeppersRobIII schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 19:35:
RobIII in "[nickname] Hoe ben je eraan/erop gekomen..."
Ken je klassiekers
[...]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Van Linne dan nog, en daar hebben ze de "Kwekkerte"The_Eagle schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:02:
[...]
Ah, dus feitelijk is het niet RobIII, maar kroonprins Rob d'n zoveulste van Kattegat, leider der Kattenmeppers
[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 17-08-2006 15:10 ]
Over mij
@hieronder: damn, die pagina is lelijk, slecht geschreven en achterhaald. Vanavond maar eens uitbreiden.
[ Voor 82% gewijzigd door NMe op 17-08-2006 15:26 ]
Linne en Reuver natuurlijk
(toch? * RobIII checkt profiel... jep
[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 17-08-2006 15:14 ]
Over mij
RobIII schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 14:07:
[...]
Veel plezier met modderen.
ARME AOW’er
welkom ]I[ \o/
Hier ook, RobIII rood?Erkens schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 14:49:
Hey, ik heb die MED gisteren gemist
Zag zojuist dat je nick rood was,
Nogmaals gefeli!
Gek he, als zijn nieuwe admin die site beheert?DaannO schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:18:
Hehe geen grote verassing dat je mod zou wordenSucces met je status en je staat ook officieel in de tijd lijn van tweakers.net als mod
Nee hoor geintje, gefeli!Dat klinkt als een promotie, maar dat kunnen we niet zeggen he? mwaahahahaha
"Stilte, een gat in het geluid...."
En de eerste is die hoort wanneer hij papa is geworden-NMe- schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 01:42:
[...]
Gek he, als zijn nieuwe admin die site beheert?
Nee hoor, ik wist het net zo snel als jullie.DaannO schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 08:43:
[...]
En de eerste is die hoort wanneer hij papa is geworden
* D4Skunk heeft atm ook een zoontje van 3 maanden oud...
Hopelijk is niemand kwaad.
En geeft het nieuwe modje,
Mij niet gelijk een slotje.
Nu zit ik toch wel ergens mee,
Maakte ooit van die 3 x I er maar twee.
Zal even aan crisp vragen,
Die I weer aan je over te dragen.
Heel veel plezier en succes,
Zowel in 't modden als geven straks van de fles.
Dus allemaal luisteren naar RobIII,
Anders ga je over z'n knie.
[ Voor 24% gewijzigd door KroontjesPen op 24-08-2006 12:19 ]
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.