Ik ben de ICT knuttelaar op een camping hierzo en we zitten met een probleem. We hebben in de kantine een PC staan waarop campinggasten gratis kunnen internetten. Nu zijn er jongeren die kijken mee als je het wachtwoord intypt.Het is eigenlijk wel de bedoeling dat het wachtwoord alleen onder het personeel blijft.
Nu had de baas gedacht van als we nou is iedere week het wachtwoord veranderen. Het is een leuk idee maar omdat ik niet iedere week aanwezig kan zijn word dit een moeielijke zaak.
Bestaan er programma's die om de week een wachtwoord van windows kunnen veranderen en het nieuwe wachtwoord kunnen doormailen?
Ik heb heir met de search gezocht maar niets gevonden.
Ook heb ik op google gezocht met de volgende keywoorden:
-Password Changer XP
-Automatic Password Changer XP
-Windows XP Password Changer
-Windows XP Automatic Password changer
-Automatisch wachtwoord veranderen Windows XP
Het kan zijn dat ik de verkeerde zoekwoorden gebruik maar ik weet het op het moment even niet anders te omschrijven zeg maar.
Kan iemand mij een handje op weg helpen of word dit toch proberen om zelf een programmatje te schrijven?
Nu had de baas gedacht van als we nou is iedere week het wachtwoord veranderen. Het is een leuk idee maar omdat ik niet iedere week aanwezig kan zijn word dit een moeielijke zaak.
Bestaan er programma's die om de week een wachtwoord van windows kunnen veranderen en het nieuwe wachtwoord kunnen doormailen?
Ik heb heir met de search gezocht maar niets gevonden.
Ook heb ik op google gezocht met de volgende keywoorden:
-Password Changer XP
-Automatic Password Changer XP
-Windows XP Password Changer
-Windows XP Automatic Password changer
-Automatisch wachtwoord veranderen Windows XP
Het kan zijn dat ik de verkeerde zoekwoorden gebruik maar ik weet het op het moment even niet anders te omschrijven zeg maar.
Kan iemand mij een handje op weg helpen of word dit toch proberen om zelf een programmatje te schrijven?