Toon posts:

Advies internet, televisie en telefonie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik sta voor een dilemma. Heb een nieuwbouwwoning gekocht in de gemeente hunsel (in Limburg tussen Weert en Roermond). Had de hele tijd in mijn hoofd om alles van @home te nemen. Dus internet, televisie en telefonie. Maar na hetgeen wat ik hier gelezen heb is dit niet de beste oplossing. Zelf wil ik geen lijn meer van KPN want dit is duur.

Wat is jullie advies.

bvd

Verwijderd

meer draadjes lopen er niet naar binnen (meestal althans)
moet je gaan denken aan iets draadloos he. gsm, digitenne, satelliet, wifi, etc.

overigens: wat is "duur"? die 10 euro voor een kpn lijn ben je kwijt (hetzij als belbudget, hetzij voor "onderhoud"), maar je hoeft er natuurlijk niet mee te bellen :P

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Willekeurige ADSL-provider,
Lokale kabelprovider (essent?),
KPN.

Zoals gunhead al zegt ben je, als je ADSL neemt ipv kabel, sowieso een tientje per maand kwijt aan de kpn voor de telefoonlijn. En dan kun je dat net zo goed met belbudget nemen, want dan kun je er tenminste nog mee bellen. Zelfs als de stroom het niet doet (en dat is dus waar internetbellen de mist in gaat).

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
versatel (nu geloof ik tele2) bied voor 40 euro per maand
- 4mbit
- telefonie (voIP)
- televisie.... (voor 5 euro extra per maand geloof ik, en als je geluk hebt.... hebben ze die actie nog dat je het eerste halfjaar gratis krijgt.)

En zij kopen geloof ik ook de kpnlijn... want je hoeft geen 10 euro meer aan kpn te betalen... en ook niet aan versatel/tele2. (zal al wel in het abbonement verwerkt zijn)

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 15:49
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 11:16:
Hallo mensen,

Ik sta voor een dilemma. Heb een nieuwbouwwoning gekocht in de gemeente hunsel (in Limburg tussen Weert en Roermond). Had de hele tijd in mijn hoofd om alles van @home te nemen. Dus internet, televisie en telefonie. Maar na hetgeen wat ik hier gelezen heb is dit niet de beste oplossing. Zelf wil ik geen lijn meer van KPN want dit is duur.

Wat is jullie advies.

bvd
waarom zou je geen @home meer willen?
we hebben hier internet/telefoon/tv via @home en geen enkel probleem
kijk anders eens bij tele2 als dat te krijgen is in die regio

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/