advies laptop voor school

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• xenor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 16:56
Hallo,

Ik heb een nieuwe laptop nodig omdat ik deze nodig heb op mijn nieuwe school, nu kan ik een notebook via school bestellen.
Dat is deze:

http://www.pcprojecten.nl/ProductDetails.aspx?en=NS00322079

Is dit iets? Goede prijs etc?

Ook hoor ik van veel mensen dat dell notebooks aan te raden zijn.
Had een beetje op de site gekeken, en wat vinden van dit/ervaringen met dell?

http://www1.euro.dell.com...c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs

Hopelijk kunnen jullie me helpen...

-

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:37

Verwijderd

Wat mijn ervaringen met Dell PC's en Laptops betreft ben ik hierover zeer tevreden. Dit is natuurlijk meer een persoonlijke mening. Persoonlijk zou ik ook steeds voorstander zijn van een Dell PC/Laptop aangezien ik er zeer tevreden over ben. Heb al voor verschillende mensen bij Dell moeten bestellen en tot nog toe heb ik geen klachten ontvangen. Ook de support die je van Dell krijgt is zeer goed. Maar wat je er zelf mee doet dat moet jij natuurlijk zelf weten.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:32

talin

ES-MA

wat ga je er mee doen ?
wat voor een opleiding ?
heb je een draadloos netwerk ?
welke OS moet ie kunnen draaien ?

stel je gaat een Grafische sector opleiding doen dan zal je iets met een goede videokaart en goed beeldscherm moeten hebben.
Als er een draadloos netwerk op school is zal ie een W-Lan kaartje moeten hebben.
iets met Video bewerking dan zal je et fijn vinden dat ie een grote HD heeft en aardig wat I/O poorten.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

xenor, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)[/s]

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.