Wat vinden jullie over het algemeen gezien lelijk in het oog springende Hi-Fi apparatuur? We gaan hier niet elkaar's spul afkraken, of flamen wat nou mooier is of beter.... gewoon puur uiterlijk van de dvd / cd spelers, versterkers, recievers, speakers, etc. Smaak is op dit gebied heel persoonlijk en ik ben wel benieuwd naar jullie mening, aangezien uiterlijk in een mooi interieur óók belangrijk is. Uiteraard mag je ook vermelden wat je wél mooi vindt, om een contrast aan te geven.
Zelf vind ik qua apparatuur NAD echt een strontlelijk merk, grote grijze plastic bakken... het lijken net serverkasten met meer knopjes. Mooi vind ik Marantz (zilver, in elk geval van voren) (vandaar dat ik het heb aangeschaft), Cambridge Audio en Arcam, maar de laatste 2 vielen buiten mijn budget.
Speakers vind ik over het algemeen niet mooi van Quad, gewoon niet mijn smaak en dat frontje lijkt los te staan van de rest. KEF en B&W daarentegen weer wel (zonder front!).
Zelf vind ik qua apparatuur NAD echt een strontlelijk merk, grote grijze plastic bakken... het lijken net serverkasten met meer knopjes. Mooi vind ik Marantz (zilver, in elk geval van voren) (vandaar dat ik het heb aangeschaft), Cambridge Audio en Arcam, maar de laatste 2 vielen buiten mijn budget.
Speakers vind ik over het algemeen niet mooi van Quad, gewoon niet mijn smaak en dat frontje lijkt los te staan van de rest. KEF en B&W daarentegen weer wel (zonder front!).