De lelijkste Hi-Fi apparatuur...

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-02 07:46
Wat vinden jullie over het algemeen gezien lelijk in het oog springende Hi-Fi apparatuur? We gaan hier niet elkaar's spul afkraken, of flamen wat nou mooier is of beter.... gewoon puur uiterlijk van de dvd / cd spelers, versterkers, recievers, speakers, etc. Smaak is op dit gebied heel persoonlijk en ik ben wel benieuwd naar jullie mening, aangezien uiterlijk in een mooi interieur óók belangrijk is. Uiteraard mag je ook vermelden wat je wél mooi vindt, om een contrast aan te geven.

Zelf vind ik qua apparatuur NAD echt een strontlelijk merk, grote grijze plastic bakken... het lijken net serverkasten met meer knopjes. Mooi vind ik Marantz (zilver, in elk geval van voren) (vandaar dat ik het heb aangeschaft), Cambridge Audio en Arcam, maar de laatste 2 vielen buiten mijn budget.

Speakers vind ik over het algemeen niet mooi van Quad, gewoon niet mijn smaak en dat frontje lijkt los te staan van de rest. KEF en B&W daarentegen weer wel (zonder front!).

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:58

Redwood

The Truth Is In Here

Afbeeldingslocatie: http://www.antiques-and-design-lights.com/img/philips%20tv.jpg

Vond deze Philips TV altijd wel erg STRONT lelijk!!!!
welke mega malloot dit ding ontworpen heeft..... preventief ruimen zeg ik!

En dan al het Altai,akai spul!

Voor de rest ziet het er gelikt uit, over smaak valt gelukkig niet te twisten.
(al vind ik het design van die El Cheapo, dvd spelertjes vaak wel verschrikkelijk)

[ Voor 22% gewijzigd door Redwood op 16-08-2006 10:50 ]

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:51

voodooless

Sound is no voodoo!

Ik zou zeggen: vrijwel alle buizenamps. Zoeits is totaal niet mijn smaak.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

ik vind hem wel stoer. maar is dit niet meer een HK topic :o

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 10:50 ]

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Wat wil je nou eigelijk ter discussie stellen dan ? Smaak valt niet over te twisten en het lijkt me dan ook eerder een opsom topic te worden.

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

redwood schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:48:
[afbeelding]

Vond deze Philips TV altijd wel erg STRONT lelijk!!!!
welke mega malloot dit ding ontworpen heeft..... preventief ruimen zeg ik!
Vet stoer die "helm-tv"! Vond ik vroegah trouwens ook al. Eigenlijk zou Philips deze opnieuw op de markt moeten brengen en een standbeeld moeten plaatsen voor de held die hem ontworpen heeft :)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-02 20:29
Zoals HerbyNL al zegt: "over smaak valt niet te twisten". Ergo: er is in een topic als dit geen discussie mogelijk. En aangezien opsomtopics in AVH niet de bedoeling zijn, gaat hier een slotje op.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.