met papier mache kun je alles maken!!
Ja, http://www.elby.de/CloneCD/english/index.htmOp zondag 28 januari 2001 21:09 schreef Servowire het volgende:
Is deze CloneCD compatible? enz
--thanks
Heb zelf een CRX145E en tot nu toe nooit problemen............
Verwijderd
ik heb een Sony CRX140E,
echter CloneCD loopt direct vast, ik weet niet waar dat aan ligt, tis wel versie 2.8.4.2
meestal gebruik ik adaptec cd-copier met optie testen en eerst naar hdd schrijven
op 4x gaat dit prima (maxell 650Mb8x)
echter op 8x nog weleens slecht leesbare cds
verkregen
maarja dat kan vele oorzaken hebben.
het is in ieder geval een van de betere writers!:)
echter CloneCD loopt direct vast, ik weet niet waar dat aan ligt, tis wel versie 2.8.4.2
meestal gebruik ik adaptec cd-copier met optie testen en eerst naar hdd schrijven
op 4x gaat dit prima (maxell 650Mb8x)
echter op 8x nog weleens slecht leesbare cds
verkregen
maarja dat kan vele oorzaken hebben.
het is in ieder geval een van de betere writers!:)
Ik heb em nu een paar weken en hij bevalt prima
. 1x een rare audio die ik op 8x had geburnt. Misschien audio beter op 4x ?
Verwijderd
Ik heb zelf al maanden een Sony CRX-140E en deze bevalt parima.
Ook met Clonecd ( versie 2.8.3.1) geen enkel probleem, elke schijf wordt foutloos gekopieerd ( alleen voor eigen gebruik uiteraard :):):))
Ook met Clonecd ( versie 2.8.3.1) geen enkel probleem, elke schijf wordt foutloos gekopieerd ( alleen voor eigen gebruik uiteraard :):):))
bevalt prima, alle programmas doen ut goed, alleen audio betur op 4x brande, is wel un aanradur zouw ik zegge...
I see dead pixels...
Deze brander is nu voor fl. 299,- te krijgen bij www.alternate.nl. Koopje zou ik zo zeggen!!!!
Verwijderd
Fl. 299,- exclusief BTW en rembourskosten.Op maandag 29 januari 2001 23:24 schreef Azz-Kicker het volgende:
Deze brander is nu voor fl. 299,- te krijgen bij www.alternate.nl. Koopje zou ik zo zeggen!!!!
Inclusief BTW is het 355.81 gulden en daar komt ook nog zeker 25 gulden rembourskosten bij.
Prima brander... werkt als een zonnetje
voor 349 in Hengelo gekocht (HE Computers)
FX
voor 349 in Hengelo gekocht (HE Computers)
FX
Stay safe
Vroeger waren alle HP`s sony burners
(altijd perfect kinda)
tegenwoordig zijn HP`s Philips..
minduhr
(altijd perfect kinda)
tegenwoordig zijn HP`s Philips..
minduhr
Pagina: 1