Ik heb een Dynabite moederbord vervangen voor een Asus-A7V266. Ook heb ik de processor vervangen omdat die doorgebrand is. Er zat een AMD 1800+ Processor in. Heb ook deze opnieuw gekocht. Socket A. Na het vervangen zet ik de pc aan. Hij blijft rebooten. daarna heb ik alles afgekoppeld alleen videokaart, processor, voeding, geheugen heb ik erin. Nog geen Resultaat. Haal ik het geheugen eruit dan gaat het moederbord Piepen. Wat zou ik nog meer kunnen bekijken\proberen zodat hij normaal opstart.
Domme vraag, maar draai je nog steeds dezelfde Windows installatie?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Zover kom ik al niet eens. Ik heb de HDD niet aangesloten. Heb het noodzakelijke aangesloten zodat je normaal kan opstarten en de bios in kan. Dat lukt al niet eens!
Neem eens de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter in z'n geheel door. Als zo kaal mogelijk opstarten niet eens lukt, dan is het kwestie van het een voor een danwel gezamelijk uitwisselen van de componenten (moederbord, voeding, geheugen, etc) de enige manier om erachter te komen wát er kapot is.
De troubleshooter is hier ook duidelijk in. Topic dicht dus.
De troubleshooter is hier ook duidelijk in. Topic dicht dus.
Dit topic is gesloten.
![]()