Ik heb een tweede harde schijf gehaald, dezelfde soort als die erin zit alleen groter (250GB S-ATA schijf van 'WD 16MB S-ATA/U150/7200 RAID E' i.p.v. 160 GB). Er waren echter geen kabeltjes bijgeleverd. Ik begrijp hoe deze aangesloten moet worden op het moederbord, alleen nu zit ik met de vraag hoe ik de voeding er aan kan verbinden? In de eerste zit een zwarte platte stekker links naast de stekker van de kabel naar het moederbord. Op de schijf staat het volgende: "Use either SATA Power or Legacy Power connector".

Eerste schijf

Videkaart ervoor en daaronder de 4 sata ingangen op het moederbord
Bij het erin steken onder de eerste schijf zit de videokaart ook in de weg. Weet iemand misschien hoe ik deze los moet halen, buiten het schroefje aan de uitgang bij de achterkant van de kast? Aan het andere uiteinde lijkt wel een aparte klik-verbinding te zitten, maar ik durf er niet aan te wringen aangezien het niet al te stevig is. Het is een GeForce 6800 GT, het moederbord MSI 915P/G Neo2.

Gekarteld stukje plastic aan de rechterkant dat lijkt te kunnen schuiven...
Kan iemand mij helpen?

Eerste schijf

Videkaart ervoor en daaronder de 4 sata ingangen op het moederbord
Bij het erin steken onder de eerste schijf zit de videokaart ook in de weg. Weet iemand misschien hoe ik deze los moet halen, buiten het schroefje aan de uitgang bij de achterkant van de kast? Aan het andere uiteinde lijkt wel een aparte klik-verbinding te zitten, maar ik durf er niet aan te wringen aangezien het niet al te stevig is. Het is een GeForce 6800 GT, het moederbord MSI 915P/G Neo2.

Gekarteld stukje plastic aan de rechterkant dat lijkt te kunnen schuiven...
Kan iemand mij helpen?