Ik heb een simpel probleem. Vreemdgenoeg kom ik er niet uit.
Sinds enkele dagen ben ik aan het stoeien met PHP en MySQL. Na veel trial & error los ik de meeste problemen wel op. Echter vanochtend wil ik iets heel simpels maken (zie code).
De output geeft géén errormelding, maar de gegevens uit de database worden niet weergegeven. De $_GET['title_ID'] wordt netjes overgesluisd.
Let wel, ik ben nog beginner, dus er kan een klein foutje in de code zitten, terwijl ik wel geprobeerd heb dit te voorkomen.
Sinds enkele dagen ben ik aan het stoeien met PHP en MySQL. Na veel trial & error los ik de meeste problemen wel op. Echter vanochtend wil ik iets heel simpels maken (zie code).
PHP: bookdetails
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <?php $rootdir="../"; $section="bookdetails"; include($rootdir."site/header.inc.php"); include($rootdir."site/navigation.inc.php"); include($rootdir."site/connect.inc.php"); $SQL_statement="SELECT * FROM bookdetails WHERE title_ID=" . $_GET['title_ID']; $data=mysql_query($SQL_statement); echo "<b>Title: </b>" . $data['title'] . "<br> <b>Subtitle: </b>" . $data['subtitle']; mysql_close(); include($rootdir."site/footer.inc.php"); ?> |
De output geeft géén errormelding, maar de gegevens uit de database worden niet weergegeven. De $_GET['title_ID'] wordt netjes overgesluisd.
Let wel, ik ben nog beginner, dus er kan een klein foutje in de code zitten, terwijl ik wel geprobeerd heb dit te voorkomen.