Printknopje bij artikels

Pagina: 1
Acties:

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
Mischien dat dit al eens eerder langsgekomen is maar zoeken op "print" geeft niet echt de juiste resultaten ;).

In ieder geval merkte ik vandaag pas dat het knopje onderaan de artikelen op de frontpage (nieuws, reviews, etc) verdwenen is. Dit knopje (een printertje) linkte door naar print.tweakers.net en ik gebruikte hem toch nog geregeld. Het is zeker handig als je een lang artikel hebt (zoals een review) om dat op een pagina achter elkaar te kunnen lezen.

Kan iemand mij uitleggen waarom deze ineens verdwenen is?

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Omdat de stylesheet aangepast is zodat je nu gewoon rechtstreeks uit het artikel 'print' kunt kiezen in je browser en alles netjes op papier zal komen te staan, zoals het er vroeger uitzag op print.tweakers.net. Probeer maar :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:08

crisp

Devver

Pixelated

(jarig!)
Er is tegenwoordig een speciale print stylesheet, dus je kan gewoon printen vanuit je browser

Intentionally left blank

• drZymo
Ja ok, maar ik gebruikte hem eigenlijk niet voor echt print werk :P. Ik gebruikte die pagina om alles in een keer te lezen op 1 pagina. Vind ik zelf makkelijker lezen vooral bij lange artikelen zoals Best Buy Guides enzo.

Mischien dan maar een extra optie in de toekomst daarvoor? Dat je het artikel volledig kunt zien (zonder reacties anders wordt het wel erg veel) met de gewone frontpage layout.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:16
drZymo schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 10:07:
Ja ok, maar ik gebruikte hem eigenlijk niet voor echt print werk :P. Ik gebruikte die pagina om alles in een keer te lezen op 1 pagina. Vind ik zelf makkelijker lezen vooral bij lange artikelen zoals Best Buy Guides enzo.

Mischien dan maar een extra optie in de toekomst daarvoor? Dat je het artikel volledig kunt zien (zonder reacties anders wordt het wel erg veel) met de gewone frontpage layout.
Print.tweakers.net werkt nog gewoon hoor: http://print.tweakers.net/?reviews/641

Zelf even print. ervoor vrotten en een '?' voor reviews (of nieuws, of wat dan ook) en je hebt wat je wilt :P

The devil is in the details.

• drZymo
Ja hey, gebruikers zijn luie mensen :P

Ooh mischien nog een kleine opmerking over die print stylesheet. Mischien leuk om er toch nog een klein plaatje boven te plakken van het tweakers.net logo. Het is wel heel erg kaal zo en dan wordt het gelijk duidelijk dat van t.net komt.

Pagina: 1