NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
De files staan op de juiste locatie, dus hier ligt het probleem niet.Djoekie schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 08:46:
Lijkt mij een probleem met de locatie van de image/firmware files aangezien TFTP zelf wel werkt zoals je vermeld.
NL | BYD Atto3 | Bambu Lab X1C | SolarEdge | Homey Pro | Zendure SolarFlow 2400 AC | Panasonic multi split airco's
Ik heb de handleiding gevolgd, maar toch werkt het niet.HerbyNL schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 08:50:
Wat staat er in de handleiding ?
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Verwijderd
de 7940 is gewoon te upgraden.
-welke bestanden staan op jouw TFTP?
-zorg dat je netwerk instellingen van je telefoon helemaal kloppen zodat je gewoon de tftp kan benaderen (zlefde range/subnet)
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Verwijderd
er is een bestand 0S79XX.txt, daarin moet de firmware versie staan die je wilt gebruiken._DH schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:09:
Ik ben geen expert op het gebied van IP phones, maar moet je niet in de DHCP/BOOTP settings mee geven dat deze een firmware upgrade moet uit voeren?
Tijdens elke boot kijkt hij in dat bestand (indien aanwezig) en checkt ie of zijn firmware matcht met die in dat bestand staat. zoniet dan up of downgrade ie de firmware.
Het blijkt dat de file namen in de zip file die ik gedownload heb bij Cisco niet juist waren.
Via via kwam ik bij een document uit waar dit in stond en wat de juiste namen moeten zijn.
Nadat dit was aangepast werkte alles volgens procedure.
Verwijderd
Kun je wat URL's geven van de documenten (vanaf de start) die jij gebruikt hebt? Ben nu bezig met mijn 7960 en het lukt nog niet helemaal. Er is wel veel info te vinden maar dan icm asterisk al opgezet hebben enz.avdl72 schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 10:26:
Ik ben er al uit....
Het blijkt dat de file namen in de zip file die ik gedownload heb bij Cisco niet juist waren.
Via via kwam ik bij een document uit waar dit in stond en wat de juiste namen moeten zijn.
Nadat dit was aangepast werkte alles volgens procedure.