Vanavond toch maar de moeite genomen om de straat uit te lopen naar de Grote Markt om de opening van de zomerfeesten te bekijken/luisteren. Vanavond waren Mose Lee (local heroes naar ik begreep) en Di-Rect opgelijnd. Een rock-avondje dus. Ik moet zeggen dat ik genoten heb, ook van Di-rect (nog nooit wat gehoord van die jochies...) Hier een impressie:
#1-Mose Lee

#2-Mose Lee

#3-Mose Lee

#4-Di-Rect

#5-Di-Rect

#6-Di-Rect

Ik heb nog wel meer foto's gemaakt. Ik heb er echter maar een paar gekozen en bewerkt omdat ik dat zo'n beetje de mooisten vond. En inderdaad: vooral van Di-Rect heb ik weinig van de andere bandleden gebruikt. Die knaap met dat zwarte haar (naam?) is gewoon het actiefste. Die andere staat wel lekker te zingen/spelen, maar qua mimiek/beweging haalt ie het niet. Ik heb alleen maar 'saaie' foto's van 'm. En de bassist staat de hele tijd op 1 plek. Drummer zit verstopt...what can I do?
Woensdag Thé Lau en Jan Akkerman.
#1-Mose Lee

#2-Mose Lee

#3-Mose Lee

#4-Di-Rect

#5-Di-Rect

#6-Di-Rect

Ik heb nog wel meer foto's gemaakt. Ik heb er echter maar een paar gekozen en bewerkt omdat ik dat zo'n beetje de mooisten vond. En inderdaad: vooral van Di-Rect heb ik weinig van de andere bandleden gebruikt. Die knaap met dat zwarte haar (naam?) is gewoon het actiefste. Die andere staat wel lekker te zingen/spelen, maar qua mimiek/beweging haalt ie het niet. Ik heb alleen maar 'saaie' foto's van 'm. En de bassist staat de hele tijd op 1 plek. Drummer zit verstopt...what can I do?
Woensdag Thé Lau en Jan Akkerman.
[ Voor 0% gewijzigd door mphilipp op 17-08-2006 08:50 . Reden: Update woensdagavond ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.