Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• lennartkocken
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 14:07
Nou miskoop van het jaar hoor:

heb voor de vakantie de Siemens Ap75 gekocht, ik vroeg bij BCC naar een linkkabel voor dat ding, maar de verkoper zei dat bluetooth waarschijnlijk nog goedkoper was, maar zij hadden het niet. Heb ik een bluetooth stickje gekocht bij Dixons (sitecom), alles geïnstalleerd... doet het niet. Ik alles opzoeken, blijkt dat de Siemens AP75 alleen kan verbinden met een headset die daarbij hoort. Ik dat ding naar BCC terugbrengen omdat het niet deed wat mij beloofd was. 3-4 weken later wilde ik toch heel graag een goede telefoon met camera, dus ik kwam toch terug op de Siemens Ap75, met in m'n achterhoofd dat USB eigenlijk ook wel genoeg was, en als ik anders zo'n mobieltje wil zou ik daar een duur abonnement voor moeten nemen. Dus ik naar de Dixons, koop dat ding, ga paar dagen later naar The Phone House voor een linkkabeltje, daar verwijzen ze me naar de Handyman of the mobile company, de man van de Handyman verklaarde me eerst voor gek omdat ik anno 2006 nog opzoek was naar een kabeltje. De man van the mobile company dacht er ook zo over. Ik volgende dag naar Dixons, moest ik naar Belcompany, ik daar, hadden ze er een, dus ik kopen, is het een kabeltje voor de oude Siemens'en (o.a. A62 geloof ik). Dus ik terug naar die winkel, en hebben ze niet wat ik zoek. Ook op internet gekeken, enige accessoires die er zijn, zijn die headsets, geen software ofzo en geen kabeltjes.

Dus:

Ik koop een telefoon met bluetooth en USB... en na een paar weken prutsen merk ik dat het ALLEBEI helemaal niet kan / bestaat. Wat moet ik nu doen? Om voor de 2e keer die telefoon terug te brengen... vind ik beetje raar, Siemens bellen? Wat zouden die eraan doen? ...

:)

Edit: Ohja, de man van Dixons zei dat-ie er wel aan zou kunnen komen, maar dat deden ze niet, omdat ze die per 100 stuks moesten afnemen en er geen hond in geïnteresseerd zou zijn :? 8)7

Edit 2: Ohja, en dat **** ding heeft zo'n slecht bereik, dat-ie zich heeeeeleeeeemaaaaaal rot zoekt naar een netwerk dat de accu na éen dag leeg is :S

[ Voor 8% gewijzigd door lennartkocken op 16-08-2006 02:29 ]

• lennartkocken
mmm, niemand?

• lennartkocken
:')

• lennartkocken
Kick... maandag heb ik geen tijd, kan iemand dit topic dan een flinke rotschop geven?

[ Voor 16% gewijzigd door lennartkocken op 19-08-2006 14:21 ]

• Chillem.nl
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:12
lennartkocken schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 02:23:
3-4 weken later wilde ik toch heel graag een goede telefoon met camera, dus ik kwam toch terug op de Siemens Ap75
En je kon geen andere telefoon vinden die aan die eisen voldoet? :o
Gewoon heel snel terugbrengen dat ding, en een fatsoenlijke Nokia/Samsung/SonyEricsson kopen.

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

Een telefoon die geen bereik heeft is natuurlijk gewoon stuk.
Dus terugbrengen kan natuurlijk altijd nog.

En dat je tegenwoordig geen datakabels meer zou aanschaffen is onzin.
Ik doe alles met kabels, tig keer sneller dan dat brakke bluetooth.. en je kan er vaak zelfs je mobiel nog mee opladen. ideaal :).

Maarre.. die aansluiting op je mobiel.. scheelt die zoveel van bijvoorbeeld een S65? Daar zijn namelijk nog volop kabels voor te krijgen.

[ Voor 18% gewijzigd door job op 19-08-2006 14:37 ]

• lennartkocken
Chillem.nl schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:24:
[...]

En je kon geen andere telefoon vinden die aan die eisen voldoet? :o
Gewoon heel snel terugbrengen dat ding, en een fatsoenlijke Nokia/Samsung/SonyEricsson kopen.
Ik wil 't liefst bij Orange blijven, onder de 100 €, en een camera... ;) volgens mij blijft er dan niet heel veel over... of wel?

• lennartkocken
flinke rotschop :P

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

lennartkocken schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 14:42:
[...]

Ik wil 't liefst bij Orange blijven, onder de 100 €, en een camera... ;) volgens mij blijft er dan niet heel veel over... of wel?
Pinnig! ( NOFI ;) , ik snap je wel, gsm's = dure boel :X )

Wil je een GSM met fatsoenlijke camera, ( 1.3 ++ ) moet je toch meer uitgeven ( 250 ++ )

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Verwijderd

maatje van me heeft ook een ap75... echt een schraal ding is dat... (no offence ofzo) Maar de bluetooth headset werkt wel... terwijl je niets naar een andere bluetooth gsm kunt ontvangen of versturen..

Als je geen geld overhebt voor een dure gsm of een duur abbonement zou ik hem inruilen en kijken of je ergens een 6230 kunt kopen ofzo. Is denk ik rond de 120 euro en heb je meteen mp3 speler en een betere camera.

• lennartkocken
Nou heb ik BenqMobile maar gemaild:
Geachte heer/mevrouw,

Graag zou ik willen weten hoe ik aan een USB Datakabel voor de Siemens AP75
kan komen.

Met vriendelijke groet,
Lennart Kocken
Krijg antwoord terug:
Geachte heer Kocken,

Naar aanleiding van uw bericht kunnen wij u meedelen dat er geen datakabel
verkrijgbaar is voor dit type toestel.

Er op vertrouwende u hiermee voldoende te hebben genformeerd.

Met vriendelijke groet,
*
Siemens Helpdesk
Wat is dit nou weer voor onzin??

Op http://www.benqmobile.com...121532/AP75_Datasheet.pdf (p2) staat duidelijk dat er een kabel beschikbaar is, bij dixons stond dat er USB op zat, en bij BCC wisten ze me te vertellen dat ik met Bluetooth goedkoper uit zou zijn dan met een datakabel, maar die datakabel hadden ze toen niet... :S:S:S

Verwijderd

Sorry maar wie koopt er nu nog een Siemens ( Ook Die alcatel rotzooi ) telefoon koop dan op zijn minst de nieuwe Benq modellen .

Ik weet dit al vanaf begin dat siemens telefoon maakt gewoon baggere functies en qualiteid, kijk naar sony ericsson geloof me zo'n functies wat er allemaal op zitten krijg je nergens voor zo'n prijs

Sony Ericsson K310 VGA/VIDEO camera IRDA MP3 15 MB USB alles wat je maar wilt downloadbare thema's etc 89 euro

http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10412

65,536 color UBC (ultra bright color)

NOG VEEL MEER OPTIES OP DE WEBSITE KLIK OP DE LINK

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 17:45 . Reden: URL TOEGEVOEGD ]

• lennartkocken
Die ziet er wel kewl uit :) weet je ook waar ik die kan krijgen? en is 't voor prepaid of abonnement?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:36
M'n neef heeft een k300i die maakt wel goede foto's, maar filmpjes zijn echt bagger!

En hij heeft IrDa

• lennartkocken
IrDa? Infrarood?

heb gezien dat-ie bij Dixons te koop is: http://www.dixons.nl/De_o...lefonie_opwaardeerkaarten

Dit issie dus? En heeft-ie nou wel of geen bluetooth? (ene site stond 't wel, maar bij Dixons site niet)

Verwijderd

Hij heeft zowiezo usb . De kabel krijg je er gratis bij als het goed is , ik ook bij de V600i . Usb werkt ongeveer evensnel als bleuthooth mischien nog sneller . Alternatief is de infraroodpoort werkt goed maar is traag . Verder is dit en goede telefoon waar je veel mee kunt over de qualiteid hoef je je niet druk te maken , Sony-Ericsson maakt zeer goede telefoons ;)

Dus verkrijgbaar bij

TForTelecom ( Alleen Vodafone )
http://www.tfortelecom.nl...?do=LayoutView&id_page=48

Dixons ( Alleen Vodafone )
http://www.dixons.nl/De_o...lefonie_opwaardeerkaarten

IK RAAD JE AAN OM HEM BIJ VODAFONE WEBSITE TE KOPEN IS BETER IVM GARANTIE EN GRATIS VERSAND

http://onlinewinkel.vodaf...M5WebArg.value=%1Fact_id=

Basis Specificaties op een rij

Afmetingen : 101 x 44 x 17 mm
Geïntegreerde digitale camera (Mpixels) : 0.3
Camera opties : 4x digitale zoom
Scherm : met 65.536 kleuren
Intern geheugen (Mb) : 15
Gewicht (gram) : 82
Uitvoering : silver
Afbeeldingslocatie: http://www.newmobile.nl/images/toestellen/sony_ericsson_k310i.jpg

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2006 21:57 ]

• lennartkocken
Dankje voor de info :D 't ziet er mooi uit, maar ... waarom is m'n brakke AP75 duurder (bij meeste winkels) dan die mooie K310i ? :P

We hebben hier in de buurt trouwens een Vodafone winkeltje dus daar ga ik komend weekend wel kijken.

Ik neem aan dat als ik de email van Siemens uitprint en naar Dixons ga ik zonder problemen m'n geld terug krijg?

Verwijderd

Siemens :/ De toestellen zien er goed uit en dat oogt toch goed en denken mensen al meteen die zal wel veel functies hebben . En dit nog precies wat bij jou is gebeurd dat er niks van leverbaar is van siemens geen data kabel dat is altijd al bij siemens geweest . De enige normale goede telefoon is voor de prijs is de oude A65 39 Euri. Siemens is ook overgenomen door BenQ Mobile sins er BenQ op de mobiel staat moet ik zegge dat ze wel heel erg vooruit zijn gegaan _/-\o_

Ik zou zeggen ruilen die handel en die 10 euro laten zitten van blijschap O+ dat je er vanaf bent maar ja als ze klanten goed behandelen krijg je je geld terug of een tegoedbon , maar nadat de verkoper heef gezegt dat bluethoot werkt voor data overdracht en ook nog van die data kabel moeten ze hem zonder perdon terug nemen .

Ik wens je veel succes en laat nog wat horen hoe het gegaan is :*)

• lennartkocken
Siemens AP75 teruggebracht, deden niet echt heel moeilijk, en meteen daar de k310i gekocht :D

thnx voor alle hulp! ;)

Verwijderd

Ok Graag gedaan O-)

Veel plezier met je toestel
Pagina: 1