Toon posts:

Goede Laptop winkel

Pagina: 1
Acties:
  • 1.835 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand een winkel waar ze goede en (redelijk) goedkope laptops verkopen?

Het liefst een winkel waarbij je ook nog de hardware kunt aanpassen aan eigen smaak.

Ik heb het internet zelf ook al behoorlijk afgezocht, maar ik kom niet echt op een winkel uit waar ze gespecialeerd zijn in laptops of de mogelijkheid bieden om de hardware een beetje te kunnen aanpassen.(meer geheugen etc.)

Ik wil een laptop gaan kopen van max 1000euro

bij voorbaat dank.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het je gaat om ervaringen over shops en shops die bepaalde hardware aanbieden kun je prima hier kijken: http://tweakers.net/shopsurvey of anders in de Pricewatch.

Verwijderd

laptop4u en 4launch zijn erg goede laptop winkels. Vooral de service van 4 launch bevalt me erg goed. Is je product binnen 7 dagen na levering kapot of kuren heb je gelijk een nieuwe

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2006 00:17 ]

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:51

Theo

moederbord

In het MSi S260 topic wordt ALB in duitsland vaak aangeraden. Behalve de msi s260 zullen ze ook wel andere laptops hebbben die je helemaal custom kan samelstellen, en vaak zijn ze goedkoper dan hier in NL

Nu met WP, PV, EV en PC

Verwijderd

Jewel Diamond 2600 goed aan te passen en zelfs mogelijkheid om videokaart aan te passen maar dit is nogal beperkt.
Meer info check de link

[Ervaringen] Jewel Diamond 2600 deel 1

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:30
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 00:47:
Jewel Diamond 2600 goed aan te passen en zelfs mogelijkheid om videokaart aan te passen maar dit is nogal beperkt.
Meer info check de link

[Ervaringen] Jewel Diamond 2600 deel 1
Alleen nu nog de winkel, want dat was namelijk waar ie om vroeg...

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
alvast bedankt voor de 2 winkels.

Ik heb al kort de webshops doorgekeken en denk wel een laptop te vinden.

Als iemand weet waar nog custom jewel laptops kunt kopen, dan hoor ik dat graag.

in ieder geval bedankt voor de reacties _/-\o_

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Voor ervaringen kan je het beste in de http://tweakers.net/shopsurvey kijken. Verder zijn er zat ervaringstopics op GoT te vinden over de betrouwbaarheid van laptops in het algemeen.

In ieder geval gaat dit topic op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.