Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

GSM met uitbreidbaar geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 560 views sinds 30-01-2008

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Deze meneer zoekt een gsm met uitbreidbaar geheugen.
Het moet liefst(dus minimaal) een 1 of 2 GB kaartje eten, mp3speler functie hebben en mag geen openklapbaar ding zijn. (of het uit mag schuiven weet ik niet, heb ik nl geen ervaring mee maar ben bang dat die dingen te snel afbreken.)
Na veel zoeken op verschillende telefoon merken (Siemens, Benq, Samsung, SonyEricsson, Motorola, Nokia etc), hier op tweakers en google, ben ik nog niets tegengekomen dat aan mijn eisen voldoet.

De merken die ik absoluut niet wil gebruiken zijn Nokia (omwille van de mij niet aanstaande looks + toetsen) en SonyEricsson o.w.v. de geheugenkaartjes (die paarse dingen, die overigens naar mijn mening veel te duur zijn).
Ook zou ik graag een zo plat mogelijke telefoon zoeken, vanwege het gebruiksgemak (broekzakkenritueel, veel sporten en reizen). een camera is natuurlijk niet noodzakelijk maar mag altijd.

De grote vraag was dus eigelijk: Is er hier iemand die een gsm kent die aan deze eisen kan voldoen, of komt er nog een soortgelijk mobieltje op de markt?
Mijn oog was wel gevallen op de motorola "slim" serie, maar die slikken ofwel geen kaartjes ofwel maar tot 512mb, en dat vond ik veel te weinig om te dienen als een goede vervanger van mijn overlijdende mp3speler. (Creative muvo² 4GB)

Prijs is momenteel niet ter zake, ik ben nog maar opzoek...

Get Airflow, save the world.

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-11 20:31
een W810... wel van SE... maar dan heb je wel een goede mp3 spelert.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-10 21:55
Samsung!

Die gebruiken MicroSD/Tranflash-kaartjes, en zijn genoeg slide- of bar-modellen verkrijgbaar..

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
HyperioN. schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 01:25:
Samsung!

Die gebruiken MicroSD/Tranflash-kaartjes, en zijn genoeg slide- of bar-modellen verkrijgbaar..
Die kaartjes gaan vaak toch maar tot 512MB of 1 GB?

Sony Ericsson is dan misschien nog je beste optie.
pricewatch: Memory Stick Pro Duo 4GB (SanDisk)
pricewatch: Memory Stick Pro Duo 2GB (SanDisk)
pricewatch: Memory Stick Pro Duo 1GB (SanDisk)
Deze zijn wat in prijs gedaalt, waardoor het wat acceptabeler is :)

[ Voor 5% gewijzigd door Satch op 16-08-2006 01:33 ]

• Winnetou
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Metal schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 01:31:
[...]

Die kaartjes gaan vaak toch maar tot 512MB of 1 GB?

Sony Ericsson is dan misschien nog je beste optie.
pricewatch: Memory Stick Pro Duo 4GB (SanDisk)
pricewatch: Memory Stick Pro Duo 2GB (SanDisk)
pricewatch: Memory Stick Pro Duo 1GB (SanDisk)
Deze zijn wat in prijs gedaalt, waardoor het wat acceptabeler is :)
Jah, maar 1 GB is nog wel iets goedkoper dan memory stick: prijs 1 GB, de grotere zijn wel weer wat duurder. Voordeel is dat je deze kaartjes in hun adapter gewoon in een sd kaartslot kunt gebruiken en dan in de cardreader van de computer bijv. kunt doen.

Die folgende Sendung ist für Zuschauer unter sechzehn Jahre nicht geeignet

• diedazz
  • Niet online
De meeste gsm's gaan idd maar tot 512mb (vooral de transflash modellen van bvb motorola).
Er bestaan intussen wel transflash kaartjes van 1gig, die acceptabel zijn in prijs maar dus in geen enkele telefoon gebruikt kunnen worden wat een groot nadeel is natuurlijk.

Die W810i is natuurlijk wel in dit geval de beste oplossing omdat die al een 512mb kaartje meegeleverd krijgt EN uitbreidbaar is tot 4GB. maar ik wil toch nog even wringen en kijken of er andere merken zijn die (in de toekomst?) iets soortgelijks aanbieden.
Die SE's vind ik vaak nog iets te dik of niet fijn in de hand liggen.. (dat is natuurlijk subjectief, maarja).

• Ginz
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

diedazz schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 13:49:
De meeste gsm's gaan idd maar tot 512mb (vooral de transflash modellen van bvb motorola).
Er bestaan intussen wel transflash kaartjes van 1gig, die acceptabel zijn in prijs maar dus in geen enkele telefoon gebruikt kunnen worden wat een groot nadeel is natuurlijk.
Laat ik nu een toestel hebben met een 1GB TransFlash kaartje.

En, ja, het werkt ook nog.

Ontopic:

Het beste kan je gewoon op de vergelijkingssites zoals www.newmobile.nl en www.gsmarena.nl zelf een keuze maken. Wij zullen toch alleen maar jou advies geven wat onszelf het leukst lijkt. De ene zegt: "Neem SonyEricsson, de rest is troep" en de andere zegt weer: "Neem Samsung, want die heeft de beste kwaliteit".

Oftewel: Ga lekker zelf op zoek op de bovengenoemde sites en maak zelf een keuze.

[ Voor 30% gewijzigd door Ginz op 16-08-2006 14:30 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• diedazz
  • Niet online
het beste kan je gewoon op de vergelijkingssites zoals www.newmobile.nl en www.gsmarena.nl zelf een keuze maken. Wij zullen toch alleen maar jou advies geven wat onszelf het leukst lijkt. De ene zegt: "Neem SonyEricsson, de rest is troep" en de andere zegt weer: "Neem Samsung, want die heeft de beste kwaliteit".

Oftewel: Ga lekker zelf op zoek op de bovengenoemde sites en maak zelf een keuze.
Je zou eerst en vooral misschien al eens kunnen vermelden welke gsm jij dan gebruikt. Zou wel fijn zijn.
Ten tweede ben ik al op bezoek geweest bij dat soort sites zoals vermeld staat in de startpost, en ben ik er niet uitgekomen, zoals je ook al kon lezen. Daarom vroeg ik ook of er in de toekomst misschien gsm's uitkomen die ik zoek. Een of ander (nog) onbekend merk dat aan het opkomen is, of iets in die kermis.
Het punt is ook dat ik nog helemaal geen keuze wil maken (toch voorlopig niet), maar alleen opzoek ben naar ongeveer alle gsm's met mijn eisen. Vooral ook omdat ik DENK dat het gsm's zijn die nogal toekomstgericht zijn.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Volgens mij voldoet elke windows of symbian smartphone die je niet open hoeft te klappen aan je wensen. De meeste toestellen gaan tot 1 Gig (al staat inderdaad soms in de specificaties dat 512 de max is)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Je kan eens kijken naar de Sagem My501x, dat is een redelijk plat model met zeer veel mogelijkheden voor wat hij maar kost. er zit een MiniSD slot op, en er staan nergens limiteringen qua kaartgrootte online, dus ik vermoed dat die er ook niet zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.digital-world.de/imgserver/bdb/956300/956354/200x.jpg

• diedazz
  • Niet online
*bump*

ben er nog niet uit.. inmiddels veel gsm's meer gezien en bekeken maar nog niet naar mijn wens

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

.

[ Voor 99% gewijzigd door Ginz op 23-08-2006 00:39 . Reden: dubbel ]

-

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

diedazz schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:38:
[...]

Je zou eerst en vooral misschien al eens kunnen vermelden welke gsm jij dan gebruikt. Zou wel fijn zijn.
Nokia 6131 met een Sandisk Ultra II 1GB MicroSD kaartje

-

• diedazz
  • Niet online
nieuws: Blackberry-consumententelefoon 'Pearl' onder de loep

found it! deze ga ik dus mooi lekker aanschaffen, enigste nadeel is geheugenkaartje onder de batterij maar dan kopen we maar eentje die groot genoeg is!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Allereerst, mooi dat je een geschikt toestel gevonden hebt (vanzelfsprekend) en hopelijk zal deze je uiteindelijk ook bevallen :)

Het vinden van een geschikt toestel blijft echter wel een zaak waarmee wij je niet direct kunnen helpen. Smaakt blijft tenslotte zo persoonlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Eggy op 03-10-2006 20:17 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.