Toon posts:

[MP3 Speler] Kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn MP3 speler heeft het opeens begeven, ik ging op vakantie dus dacht ik ik haal dat ding weer eens uit de kast, ik zet er anthausiast liedjes op, gooi de oude liedjes eraf, haal hem uit mijn computer. Dan zet ik hem aan en geeft hij de error: "- No Files -" Dus ik denk, gaar, :S ik heb er net liedjes op gezet. Dus ik doe hem weer in me computer, gaat hij niet automatisch afspelen. (dat je zo kan kiezen map openen, afspelen, enz). Dus ik naar Deze Computer » MP3Speler, geeft hij I/O Error, dus ik denk wtf. :|
Input/Output error, dus usbpoort van mp3 naar de hell, :'). Dus ik dacht misschien is het softwarematige fout, dus ik denk, ff formateren, slechter kan het niet meer worden. Ook dát doet hij niet, en geeft "unexpected error". Het probleem is: hij is heel oud en de garantie is al verlopen, ook weet ik het merk niet meer enzo, is merkloos, dus dat is lastig voor jullie. Toch hoop ik dat jullie me kunnen helpen met het maken van dat ding,

Alvast heel erg bedankt,
Sharp.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zow, spannend verhaal, hoor ;)

Waarom formatteerde ie niet? Gaf wel een error ofzo, toch?

Wat je nog kan proberen:
Heeft dat ding zelf een format-functie? Gebruik die.
Heb je hem al in een andere PC geprobeerd? Ander kabeltje?
En wat weet "Schijfbeheer" erover te vertellen?

offtopic:
Een img in je signature gaat niet werken _O-
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:26:
Heeft geen format functie, en als je hem wilt formateren geeftie ook iets van een IO error. :S
"iets van..."? Dat schiet op... maar what about de rest van mijn post?

[ Voor 63% gewijzigd door Room42 op 16-08-2006 13:33 ]

Lekker aan het fotograferen? 📸
Check mijn V&A voor een upgrade!

Verwijderd

Topicstarter
Heeft geen format functie, en als je hem wilt formateren geeftie ook iets van een IO error. :S

Omg waarom kan je geen imagessignature?