Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[w700i] Filmpjes afspelen. Welk bestandstype

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Jochemmol
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2014
Ik heb een nieuwe W700i. Ik kan daarmee muziek overzetten en afspelen enz...dat werkt allemaal perfect.

Nu kan ik filmpjes maken met de camera. Ik zie dat er een filmpje opstaat met mp4(demo).

Ik probeerde nu een filmpje over te zetten (mp4). maar dat werkt niet.

Kan ik niet een filmpje afspelen. Doe ik het fout. Via disc3phone lukte het niet. Via de verkenner wel. Maar spelen lukt niet. Op sony ericsson vind ik ook niks.

Probeer ik ist wat niet kan??

Jochemmol

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
mp4 zegt nog helemaal niks. Kijk in de specs wat voor codecs er precies ondersteund worden (en met welke audiocodec) en converteer het naar die codec. Lijkt me prima op te zoeken wat er ondersteund wordt.

• Jochemmol
Ik kan op sony erisson alleen maar vinden dat hij een mp3 player heeft. en streaming video. (wel meer over video opnemen maar niet relefant)

maar volgens de site heeft hij wel een media player maar over bestandstype's zegt hij niks

Jochemmol

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk eens wat voor codec het opgenomen bestand heeft, converteer je eigen filmjpes naar die codec, klaar.

• Jochemmol
ik zie dat ze mp4 en 3gp ondersteund.

Converter gedownload. geconverteerd naar mp4. Speelt nu wel maar ik zie niks?

Jochemmol

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

wat wil je? je eigen filmpjes afspelen op de computer, of films converteren naar mp4 om ze op je tel. te bekijken??

gebruik quicktime om je filmpjes af te spelen
en hyves.nl kan ook mp4 afspelen.

en anders: ik gebruik pvauthor voor avi-->mp4

je kunt ook in de w800/w810 topics kijken cq posten.

[ Voor 101% gewijzigd door Silverline op 15-08-2006 23:46 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Een MP4 ( *.mp4 of *.m4a) is een container-bestandsformaat, net als AVI, dat wil zeggen dat voor zowel beeld als geluid verschillende codecs kunnen worden gebruikt.
Een AVI kan bijvoorbeeld een combinatie van MPEG-4 beeld met MP3 geluid zijn, maar ook een combinatie van H.264 video met AC-3 geluid en een MP4 bijvoorbeeld een combinatie van de MPEG-4 video codec en de AAC audio codec.
Om een bestand af te kunnen spelen moeten de toegepaste codecs ondersteund worden door de mediaspeler in de telefoon. Probeer eens een bestand dat wel afspeelt op je telefoon te 'ontleden' dan weet je welke codecs je moet gebruiken voor het converteren :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
^^^^^^

Wat zei allemaal verteld. Je zou ook kunnen proberen om het om te zetten .3gp, dit is meer een universele standaard die hij gelijk zou moeten pakken. Dit scheelt weer gedoe met codecs enz ;)

• Jochemmol
Ik heb nu een converter en daar werkt het zo goed als mee.

Ik converteer daarmee naar mp4.

Video codec -> mpeg4
Audio codec - >mpeg4aac

Nu is het volgende probleem. De video size.

Ik converteer nu naar 176x144(qcif). Ik wil eigenlijk naar groter coverteren zodat ik 'full screen' kan kijken.

Ik converteerde naar bv 352x288(cif) maar nu doet hij het beeld het niet meer.

Mijn vraag is...hoe komt dit? Ik denk dat dat komt door die (qcif) en cif. Maar wat betekenen deze?

is er een converter die naar een grotere video size conveteerd en qcif? of begrijp ik het verkeerd?

Jochemmol

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

bij mijn w810i kies ik "Horizontaal" om het full-screen af te spelen
en dat is gewoon 176x144.

de w700i/w800i/w810i/k750i hebben volgens mij geen hoge resolutie scherm, dus die 352 werkt zeker niet..

[ Voor 53% gewijzigd door Silverline op 19-08-2006 02:01 ]

Pagina: 1