Toon posts:

FS2004 - Kom niet precies op landingsbaan

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Weet iemand hoe ik van te voren weet waar de landingsbaan is, zodat ik een soort lijn kan volgen en precies op de landingsbaan kom..

ik moet nu uit het raam kijken en dan bijsturen wat vaak mis gaat:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 22:29
is dat niet meer een vraag voor dit topic: Flight Simulator - deel 79 ?
sterker nog, misschien staat het er wel in.. (of in vorige delen)

[ Voor 26% gewijzigd door BasieP op 15-08-2006 18:00 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03:38

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik heb geen verstand van FS2004, maar heb wel ervaring met fighter sims zoals Falcon 4. Lijkt me hetzelfde principe: waypoints volgen en ILS inschakelen en/of met de toren kletsen --> aanwijzingen volgen. Je komt nooit precies (ik niet tenminste) voor de landingsbaan terecht, maar je kunt toch gewoon bijsturen?

Lijkt me overigens inderdaad meer een vraag voor het Flightsimulator topic. Ik moet er wel bij zeggen dat ik bij Falcon 4 een handbook erbij kreeg waar écht alles in staat.....
Maar dat zal bij FS toch ook zo zijn, duur genoeg die spellen ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bvk schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:25:
Ik heb geen verstand van FS2004, maar heb wel ervaring met fighter sims zoals Falcon 4. Lijkt me hetzelfde principe: waypoints volgen en ILS inschakelen en/of met de toren kletsen --> aanwijzingen volgen. Je komt nooit precies (ik niet tenminste) voor de landingsbaan terecht, maar je kunt toch gewoon bijsturen?

Lijkt me overigens inderdaad meer een vraag voor het Flightsimulator topic. Ik moet er wel bij zeggen dat ik bij Falcon 4 een handbook erbij kreeg waar écht alles in staat.....
Maar dat zal bij FS toch ook zo zijn, duur genoeg die spellen ;)
Heb er geen handleiding bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:00

Fuelke

Forza Ferrari

Mja, kon evengoed in Flight Simulator - deel 79 maar dit lijkt me ook makkelijk zelf te vinden, ook in de handleiding. En het feit dat je die niet eens hebt zegt ook al genoeg imho.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Dit topic is gesloten.