[MSN Messenger 7.0] Onthouden gebrukers

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Josefien
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-07 03:25
Op een PC draait nog MSN Messenger 7.0, alleen is er één probleem: het onthoudt de e-mailadressen waarmee ingelogd is. Hoe zou ik dit lijstje kunnen verwijderen? Ik heb al diverse mappen en registersleutels verwijderd, zelfs alle settings van MSN Messenger zijn weg, alleen dat lijstje, dat blijft :? De enige oplossing was het hele userprofile verwijderen, maar dat schiet natuurlijk niet op... Wie zou weten waar dat lijstje nou is opgeslagen? Ik zou het handmatig willen verwijderen ;)

Verwijderd

Gebruik daarvoor een schoonmaak programma als b.v. crap cleaner of window washer of zoiets dergelijks!

• Josefien
Crap Cleaner heb ik al gedraait, maar hij laat dat lijstje staan :? WindowWasher werkt niet met een zwervend profiel :'(

[ Voor 28% gewijzigd door Josefien op 15-08-2006 17:44 ]

Verwijderd

Sluit Msn Messengrer maar eens helemaal af,
Laat windows dan maar eens zoeken op de naam credentials
Start ->Zoeken -> naar bestanden of mappen.
vul boven aan credentials in, klik op geavanceerde opties en kijk of hier alles aangevinkt is behalve de onderste zodat hij ook in verborgen mappen zoekt, klik op zoeken
Alle gevonden mapjes genaamd Credentials kan je verwijderen, nu hoef je aleen nog even te rebooten
en als het goed is is de login history weg.

Gelukkig zit er in Messenger 7.5 een knopje forgetme om de loginhistory te verwijderen.

• Josefien
Maar zoeken op "credentials" levert niks op :? En bovendien wordt die e-mailadressen niet alleen weergegeven in het lijstje van MSN Messenger 7.0, maar worden ze ook weergegeven in die lijstjes van aanmeldvensters van bijv. een SMB-server en die http-loginvensters. Het zit echt in het (zwervend) profiel, want waar ik ook aanmeldt met dit gebruikersprofiel, die adressen worden maar vermeld.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Josefien
Zou ik het dan op elke PC in mijn netwerk gaan aanpassen? Want ik maak gebruik van zwervende profielen en in het register is HKEY_LOCAL_MACHINE voor zover ik weet alleen van toepassing op de lokale machine :|

Hier wordt ook beschreven dat het via het configuratiescherm kan, maar volgens dezelfde post ligt het aan een bug in de Nederlandse XP-versie waardoor het niet werkt bij mij. In tegenstelling tot dat die post zegt, geeft de credentials-map in je profiel verwijderen niet het gewenste effect.
http://gathering.tweakers...2611///disabledomaincreds

[ Voor 8% gewijzigd door Josefien op 26-08-2006 18:29 ]

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je kunt die setting natuurlijk via een Group Policy instellen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

• Josefien
Hoe zou ik dat moeten doen op een Linux SAMBA-PDC?

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
kienwaiwong schreef op zaterdag 26 augustus 2006 @ 18:59:
Hoe zou ik dat moeten doen op een Linux SAMBA-PDC?
Niet. Dat had je moeten vermelden in je topicstart, dat kunnen wij niet ruiken ...

Je kunt inderdaad dan alle pc's (hoeveel zijn 't er?) even aanpassen, of nog beter: maak een .reg bestandje met daarin die setting en knal dat op een share. Effe op iedere PC een keer dubbelklikken en klaar...
Als het om <10 pc's gaat loont het zich niet om er complexere dingen voor te gaan zitten knutselen.

Over mij

Pagina: 1