Toon posts:

[DS] WiFi instellingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Elleau GoTters,

Zelf loop ik hier al een tijdje rond af en toe topics te bekijken (vooral Casemodding is interessant) maar nu is mijn eerste post meteen een vraag.

Mijn zusje heeft vorig jaar september een Nintendo DS gekocht. Dat zat toen in een pakket genaamd "Nintendogs", dus eigenlijk incl. spel. En ook lekker roze! :z
Anyway, ik kan nergens de wifi-instellingen vinden? Normaal zou dat toch wel ergens moeten staan, maar ik heb 't hele ding uitgeplozen maar ik heb niets kunnen vinden.. |:(

Omdat ik donderdag mijn nieuwe pc kan ophalen, de Conroe incl de P5B Deluxe moederbord (mét wifi) zou ik graag via het nieuwe moederbord verbinding maken zodat mn zusje lekker online kan gaan met d'r DS.

Ik heb al op google gezocht naar screens, maar daar ziet het 'menu' van de DS er heel anders uit. Heb ik dan een Lite versie ofzo? Eentje die geen WiFi ondersteund? :?

Ik hoop dat jullie Gotters mij kunnen helpen! _/-\o_

Elleau GoTters,

Zelf loop ik hier al een tijdje rond af en toe topics te bekijken (vooral Casemodding is interessant) maar nu is mijn eerste post meteen een vraag.

Mijn zusje heeft vorig jaar september een Nintendo DS gekocht. Dat zat toen in een pakket genaamd "Nintendogs", dus eigenlijk incl. spel. En ook lekker roze! :z
Anyway, ik kan nergens de wifi-instellingen vinden? Normaal zou dat toch wel ergens moeten staan, maar ik heb 't hele ding uitgeplozen maar ik heb niets kunnen vinden..|:(

Omdat ik donderdag mijn nieuwe pc kan ophalen, de Conroe incl de P5B Deluxe moederbord (mét wifi) zou ik graag via het nieuwe moederbord verbinding maken zodat mn zusje lekker online kan gaan met d'r DS.

Ik heb al op google gezocht naar screens, maar daar ziet het 'menu' van de DS er heel anders uit. Heb ik dan een Lite versie ofzo? Eentje die geen WiFi ondersteund? :?

Ik hoop dat jullie Gotters mij kunnen helpen! _/-\o_

PS. Loel! Kom ik net het greaute DS topic tegen, anders post ik het daar wel 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 16:33 ]

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22

Smoke

Maverick Reploid

Om alvast antwoord te geven: Alleen spellen die Nintendo WFC ondersteunen hebben het WiFi-menu, wat ook in het spel zelf te vinden is. Andere spellen ondersteunen deze functionaliteit helemaal niet, en hebben het menu niet. De WiFi spellen zijn te herkennen aan het ronde blauwe WiFi-logo op de voorkant van de doos zelf.

Heb je geen WiFi-spellen, kun je ook niet WiFi-en.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, jammer.

Weet ik voldoende, thnx!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Fuelke

Forza Ferrari

>> Spielerij - Problemen & Vragen

Ondanks dat het al opgelost is ;)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, nog niet helemaal opgelost..

Kep -Smoke-'s post nogmaals opnieuw gelezen, en had toch nog een vraag daarover:

Hoor ik dus die WiFi instellingen ín het spel zelf in te stellen of in de DS?

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

In het spel zelf ja. Tenminste, dat is bij Mario Kart ook zo. Maar kijk ook even of je WiFi van je moederbord wordt ondersteund door de Nintendo WiFi. Ik denk dat je zo een compatible lijst wel kunt vinden op www.nintendo.com of www.nintendo.nl.

Succes.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Smoke
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22

Smoke

Maverick Reploid

Je stelt ze via het spel in, maar ze zijn universeel voor de DS zelf. Hou er wel rekening mee dat bepaalde instellingen(Friendcode, stats) gekoppeld zijn aan de combinatie van systeem en cartridge, en gewist zullen worden als het spel in een andere DS wordt geplaatst.

Verwijderd

Topicstarter
Ahhh, dus hij zou het gewoon moeten doen als ik b.v. Mario Kart koop..

[eerst ff zoeken of m'n mobo wel compatible is]
Kan zo niets vinden.. :/

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 09:05 ]

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
Houd er wel rekening mee dat de DS lang niet met alle nic's en AP's werkt.

Zie voor meer info:

Online met de DS via wi-fi, wie, wat en hoe?

Verwijderd

Topicstarter
Arnout schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 08:51:
Houd er wel rekening mee dat de DS lang niet met alle nic's en AP's werkt.

Zie voor meer info:

Online met de DS via wi-fi, wie, wat en hoe?
Dat zou jammer zijn..
Maar ik kan sowieso nergens vinden van iemand die een DS gebruikt m.b.v. de P5W Deluxe.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-11 21:03
Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 09:12:
[...]

Dat zou jammer zijn..
Maar ik kan sowieso nergens vinden van iemand die een DS gebruikt m.b.v. de P5W Deluxe.
Je kan dit het beste uitzoeken op basis van (wifi) chipset. Als je bijv. een Atheros (wifi) chipset hebt (zoals de experiabox), goede kans dat de DS daarmee werkt.
Pagina: 1