Alternatief voor Google Adsense

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• GekkeCoen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-02-2025
Goededag,

Ik ben nog geen 18 en mag me dus niet inschrijven voor Google Adsense. Daarom ben ik opzoek naar een alternatief die eigelijk net zo goed is. Het programma moet zoveel mogelijk aan het volgende voldoen:

- Ads die gericht zijn op de website (hetzelfde onderwerp)
- Simpel in gebruik en waar je weinig voor hoeft te doen
- Een hoge uitbetaling (Cost per clicks)
- Snelle uitbetaling (dus bij bijvoorbeeld elke 50 EURO)

Met vriendelijke groeten,
Coen Keijzer

offtopic:
Ik hoop dat ik dit topic in het goede sub-forum hebt geplaatst, zoniet? Verplaats hem dan maar.

• Troetelbiertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-02 13:58
Als je voor Adsense 18 jaar moet zijn, dan zullen andere vergelijkbare diensten dezelfde eis stellen. Als Adsense verder aan jouw voorwaarden voldoet dan zou ik de naam van je vader/moeder gebruiken?

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Hoge & snelle uitbetaling zal er bij Google niet in zitten.
Ze betalen pas bij $100, en als je er overheen gaat, om de twee weken, net wat later komt.
Hoge uitbetaling doen ze ook niet, want per klik krijg je een paar cent. Het is niet zo dat je per klik 25 cent of een dollar krijgt.

Copy.com

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

sariel schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:05:
Hoge & snelle uitbetaling zal er bij Google niet in zitten.
Ze betalen pas bij $100, en als je er overheen gaat, om de twee weken, net wat later komt.
Hoge uitbetaling doen ze ook niet, want per klik krijg je een paar cent. Het is niet zo dat je per klik 25 cent of een dollar krijgt.
Ze betalen idd pas bij 100 usd, maar uhm:

- Sinds wanneer betalen ze per 2 weken? Ze betalen eens per maand, ong. een dag of 27~28 na afloop desbetreffende maand (mits je over de 100 usd zit)
- Sinds wanneer doen ze niet aan hoge betalingen? Ik heb zat betalingen binnen die ik als "hoog durf te beschrijven, maar wellicht meet jij met andere maten
- Sinds wanneer betalen ze een paar cent per click? Gemiddeld betalen ze bij mij zo'n 30 cent per click, waarbij er dus groepen zijn met paar cent per click, maar ook onderwerpen die gemiddeld paar USD per click betalen.

Just my 3 cents.

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Je kan Adsense toch op de naam van een ouder/broer/vriend zetten die wel 18+ is?

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:33
Je mag wel registreren als je nog geen 18 bent; je moet alleen toestemming van een ouder hebben, dat staat volgensmij vrij duidelijk in hun regels.

In ieder geval, wellicht is Clicksor 'n optie, volgensmij vragen die niet eens naar je leeftijd, bovendien betalen die al uit bij 20$ en via Paypal (zonder confirmatie e.d.)

[ Voor 38% gewijzigd door Leftblank op 15-08-2006 20:13 ]

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02 17:26
sariel schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:05:
Vaak niet, soms wel. Dat ligt maar net aan je site.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-11-2025

dusty

Celebrate Life!

GOT search op:adsense alternatief.

Hey het blijkt dat deze soort vraag al vaker is gesteld..

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.