Hallo,
Ik heb een Asterisk draaien op mijn Linux server, en wil de exacte tijd horen als ik *1 draai. Dus in extensions.conf staat het volgende:
exten => *1,1,Wait(1)
exten => *1,n,setvar(FutureTime=$[${EPOCH} + 10])
exten => *1,n,Playback,bijdevolgendetoon
exten => *1,n,SayUnixTime(${FutureTime},,R)
exten => *1,n,Playback,minutes
exten => *1,n,Playback,vm-and
exten => *1,n,SayUnixTime(${FutureTime},,S)
exten => *1,n,Playback,seconds
exten => *1,n,Playback,digits/nl-op
exten => *1,n,SayUnixTime(,,AdBY)
exten => *1,n,Playback,beep
exten => *1,n,Wait(2)
exten => *1,n,Goto(1)
De geluidsbestanden zijn die in het Nederlands, gedownload van voip-info.org. Voor getallen zijn er bestandjes 1 t/m19 en verder alle 10- en 100 tallen. Wanneer Asterisk in het commando SayUnixTime(,,S) (dat het aantal seconden geeft), de opdracht krijgt "34" te zeggen, hoor je: "dertig" - "vier" (de Engelse volgorde!). Hoe kan ik dit oplossen? Bij het aantal minuten is de volgorde wel goed!
Alvast bedankt,
Remko
Ik heb een Asterisk draaien op mijn Linux server, en wil de exacte tijd horen als ik *1 draai. Dus in extensions.conf staat het volgende:
exten => *1,1,Wait(1)
exten => *1,n,setvar(FutureTime=$[${EPOCH} + 10])
exten => *1,n,Playback,bijdevolgendetoon
exten => *1,n,SayUnixTime(${FutureTime},,R)
exten => *1,n,Playback,minutes
exten => *1,n,Playback,vm-and
exten => *1,n,SayUnixTime(${FutureTime},,S)
exten => *1,n,Playback,seconds
exten => *1,n,Playback,digits/nl-op
exten => *1,n,SayUnixTime(,,AdBY)
exten => *1,n,Playback,beep
exten => *1,n,Wait(2)
exten => *1,n,Goto(1)
De geluidsbestanden zijn die in het Nederlands, gedownload van voip-info.org. Voor getallen zijn er bestandjes 1 t/m19 en verder alle 10- en 100 tallen. Wanneer Asterisk in het commando SayUnixTime(,,S) (dat het aantal seconden geeft), de opdracht krijgt "34" te zeggen, hoor je: "dertig" - "vier" (de Engelse volgorde!). Hoe kan ik dit oplossen? Bij het aantal minuten is de volgorde wel goed!
Alvast bedankt,
Remko