Nou vrienden na vanaf het begin van @home breedband verstrekt lid te zijn geweest ben ik eindelijk overgestapt naar tiscali T12 {12 mb adsl en telefonie}.
Een waar feest kan ik melden,ik haal de dubbele snelheid zowat ten opzichte van het 47,95 abbo van athome en dat allemaal voor maar 34,95 + gratis bellen binnen nederland naar vaste nummers.
Van een bepaalde server haalde ik met :
@home : gemiddeld 543 kbps
Tiscali : 1139 kbps
In anderhalve week van aanvraag bij tiscali online sinds gisteren.
Maar dat zal wel liggen aan het feit dat half nederland nu met vakantie bezig is en niet met dit soort dingen
Toppie tiscali perfekt werk.
Na ontvangst van de modem enz aangesloten en meteen online ermee.
Ik heb wel het gevoel door bij @home te blijven een beetje een diefje te zijn geweest van mijn eigen beurs.
Laatste maanden werk ik strontziek van @home.
Ze gaan gewoon niet met de markt mee en dat kost hun op den duur hun bestaan denk ik.
greets jos
Een waar feest kan ik melden,ik haal de dubbele snelheid zowat ten opzichte van het 47,95 abbo van athome en dat allemaal voor maar 34,95 + gratis bellen binnen nederland naar vaste nummers.
Van een bepaalde server haalde ik met :
@home : gemiddeld 543 kbps
Tiscali : 1139 kbps
In anderhalve week van aanvraag bij tiscali online sinds gisteren.
Maar dat zal wel liggen aan het feit dat half nederland nu met vakantie bezig is en niet met dit soort dingen
Toppie tiscali perfekt werk.
Na ontvangst van de modem enz aangesloten en meteen online ermee.
Ik heb wel het gevoel door bij @home te blijven een beetje een diefje te zijn geweest van mijn eigen beurs.
Laatste maanden werk ik strontziek van @home.
Ze gaan gewoon niet met de markt mee en dat kost hun op den duur hun bestaan denk ik.
greets jos
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 14:48 ]