Toon posts:

@thome versus Tiscali T12

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou vrienden na vanaf het begin van @home breedband verstrekt lid te zijn geweest ben ik eindelijk overgestapt naar tiscali T12 {12 mb adsl en telefonie}.
Een waar feest kan ik melden,ik haal de dubbele snelheid zowat ten opzichte van het 47,95 abbo van athome en dat allemaal voor maar 34,95 + gratis bellen binnen nederland naar vaste nummers.
Van een bepaalde server haalde ik met :

@home : gemiddeld 543 kbps

Tiscali : 1139 kbps

In anderhalve week van aanvraag bij tiscali online sinds gisteren.
Maar dat zal wel liggen aan het feit dat half nederland nu met vakantie bezig is en niet met dit soort dingen
Toppie tiscali perfekt werk.
Na ontvangst van de modem enz aangesloten en meteen online ermee.
Ik heb wel het gevoel door bij @home te blijven een beetje een diefje te zijn geweest van mijn eigen beurs.
Laatste maanden werk ik strontziek van @home.
Ze gaan gewoon niet met de markt mee en dat kost hun op den duur hun bestaan denk ik.

greets jos

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 14:48 ]

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 21:51

Sa1

en wat wil je hier precies mee zeggen? wat is je vraag?

Verwijderd

Topicstarter
precies wat er staat wil ik er mee zeggen mijn vriend :) effe goed lezen !!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:56:
precies wat er staat wil ik er mee zeggen mijn vriend :) effe goed lezen !!
Je kunt het er ook meteen duidelijk neerzetten, i.p.v. dat iedereen met moeite je verhaal moet gaan ontcijferen. ;)

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05:42

Totaalgeflipt

De enige echte

Nou van je zinsopbouw klopt geen ruk, sommige woorden passen niet in een zin, en je vergeet punten(.) en comma's (,)\

en btw tiscali is ook niet alles:) prijs ze maar de hemel in, je komt er nog wel achter

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:32
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:47:
Ik heb wel het gevoel door bij @home te blijven een beetje een diefje te zijn geweest van mijn eigen beurs. Laatste maanden werk ik strontziek van @home.
Ze gaan gewoon niet met de markt mee en dat kost hun op den duur hun bestaan denk ik.

greets jos
Ik denk niet dat jou problemen bij @Home iets te maken hebben met "het met de markt meegaan" van @Home. Ik kan me herinneren dat ze inmiddels aan het testen geslagen zijn met 100Mbit internet, dus ze gaan wel degelijk met de tijd en markt mee.

Het feit blijft dat een coax-netwerk meer mogelijkheden zou moeten kunnen bieden dan twee koper-lijntjes die sinds 1930 in de grond liggen. Maar ja, dat is mijn mening.

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:41
Totaalgeflipt schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:06:
en btw tiscali is ook niet alles:) prijs ze maar de hemel in, je komt er nog wel achter
Werkt perfect hier.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• Bart©
  • Laatst online: 13:32
Dat doet @Home bij mij ook dus dat zegt nog niets over de meningen van anderen..

Verwijderd

.....

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 15:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:26:
Wat een overbodige threat dit zeg....slotje oid ?
offtopic:
slotje roepen is ook overbodig. topic report

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:27:
[...]

offtopic:
slotje roepen is ook overbodig. topic report
sure...een reactie erop geven niet ? lol nm

• BHQ
  • Laatst online: 09-02 23:15

BHQ

Totaalgeflipt schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:06:
Nou van je zinsopbouw klopt geen ruk, sommige woorden passen niet in een zin, en je vergeet punten(.) en komma's (,).

en btw, Tiscali is ook niet alles :) Prijs ze maar de hemel in, je komt er nog wel achter.
Nee, jouw zinnen zijn 100% correct Nederlands :z post dan gewoon niet.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:26:
Wat een overbodige thread dit zeg....slotje oid ?
Slotjesgeroep liever niet, maak dan een TR aan. Deze reactie is trouwens ook -behoorlijk- overbodig met een knaller van een typo..

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:28:
[...]

sure...een reactie erop geven niet ? lol nm
offtopic:
als iemand een naar jou mening dutsig topic opent. dan is het beleid zoals ik denk dat het zo is. dat je daar een topic report van maakt.

Dit om negatieve posts en sfeer te voorkomen. slotjes roepers en topic afzeikers dragen hier niet aan bij door te posten en zouden een TR moeten plaatsen.

Verwijderd

Yapser schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:33:
[...]

Nee, jouw zinnen zijn 100% correct Nederlands :z post dan gewoon niet.

[...]

Slotjesgeroep liever niet, maak dan een TR aan. Deze reactie is trouwens ook -behoorlijk- overbodig met een knaller van een typo..
Ow gaan we nu elkaar allemaal lopen flamen ?? nice...mag me mening geven volgens mij dat ik het een overbodig topic vind aangezien hij het ook nog in een ander topic post vind ik het vrij overbodig maargoed..

• BHQ

BHQ

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:43:
[...]

Ow gaan we nu elkaar allemaal lopen flamen ?? nice...mag me mening geven volgens mij dat ik het een overbodig topic vind aangezien hij het ook nog in een ander topic post vind ik het vrij overbodig maargoed..
Die mening dat je het een overbodig topic vind is ongewenst in een topic, dat kan je uiten doormiddel van een TR.

en maak eens posts die in 1x leesbaar zijn, ik heb het 3x opnieuw moeten lezen en snap er nu nog niets van 8)7

Verwijderd

Yapser schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:45:
[...]

Die mening dat je het een overbodig topic vind is ongewenst in een topic, dat kan je uiten doormiddel van een TR.

en maak eens posts die in 1x leesbaar zijn, ik heb het 3x opnieuw moeten lezen en snap er nu nog niets van 8)7
man man man, ben jij een triest ventje zeg...

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Kom op jongens, waar gaat dit over.

PSN: djmurcielago

• Sa1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 21:51

Sa1

ik heb overigens nu net een TR gemaakt, aangezien nog niemand hier een melding van gegeven heeft. Zowel topic als ALLE reacties slaan totaal nergens op.

Verwijderd

Topicstarter
Ik begrijp nu pas echt goed waarom mensen en volkeren elkaar de hersens inslaan om helemaal niets :)
Zeker als je merkt dat men zich druk gaat maken om een punt en een komma,,,...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 17:04 ]

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07-2024
Bij @home had ik ook klachten over de snelheid (max ongeveer 500 kilobyte/sec) wat ongeveer de helft is van wat ze beloven. Helpdesk kon niets doen, volgens hun was zowel de verbinding als de router goed (enkele keren gevraagd, zowel via mail als via telefoon).

Enkele weken terug heb ik telefonie van @home besteld. Nieuwe modem thuis geinstalleerd en direct ongeveer 1000 kilobyte/sec.

De helpdesk is dus gewoon shit, maar dat is niets nieuws. Misschien dat iemand die nog bij @home zit en dit leest hier wat aan heeft.

LPEspecial

• BHQ

BHQ

Sa1 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:57:
ik heb overigens nu net een TR gemaakt, aangezien nog niemand hier een melding van gegeven heeft. Zowel topic als ALLE reacties slaan totaal nergens op.
Wollah, zoek je ruzie? ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:03:
Ik begrijp nu pas echt goed waarom mensen en volkeren elkaar de hersens inslaan om helemaal niets :)
Zeker als je merkt dat men zich druk gaat maken om een punt en een komma,,,...
Ging over het feit dat er geklaagd werd over punten en komma's (oftewel, correcte zinnen), terwijl z'n eigen post nou ook niet geweldig was.

Anyway, i'm out. Geen zin om neanderthalertje te spelen ;)
Pagina: 1