Binnen kort ga ik een middagje gamen met familie van mij, we hebben dan de beschikking over een draadloos netwerk en enkele laptops, deze laptops draaien allemaal windows xp, en varieeren van 500MHz p3's t/m p4's.
Het probleem is dat twee van de laptops geen Direct3d ondersteunen en traag zijn, veel spellen zoals GTA2 en Warcraft3 draaien dus niet.
Ik ben dan ook opzoek naar spellen met de volgende eisen:
- Geen Direct3d (3D acceleration) nodig (Dit is de moeilijkste eis)
- Draaibaar op 500MHz p3.
- Windows XP compatible.
- Multiplayer, via windows netwerk (TCP/IP, IPX).
Spellen die we ooit al uitgeprobeerd hebben zijn:
- Age of Empires 2 (Draait goed bij 8-persoons map)
- Duke Nukem 3d atomic edition (Gaf netwerk problemen vanaf 3 of meer spelers)
- Red Alert 1
Heeft iemand een idee welke multiplayer spelletjes maar met de bovenstaand lage systeemeisen leuk zijn om te spelen met familie (dus kinderen, volwassenen etc.)?
Samenvatting van alle spellen die genoemd zijn en werken zonder Direct3D (bedankt
):
Leuke spellen met lage systeem eisen maar hebben Direct 3D nodig:
Het probleem is dat twee van de laptops geen Direct3d ondersteunen en traag zijn, veel spellen zoals GTA2 en Warcraft3 draaien dus niet.
Ik ben dan ook opzoek naar spellen met de volgende eisen:
- Geen Direct3d (3D acceleration) nodig (Dit is de moeilijkste eis)
- Draaibaar op 500MHz p3.
- Windows XP compatible.
- Multiplayer, via windows netwerk (TCP/IP, IPX).
Spellen die we ooit al uitgeprobeerd hebben zijn:
- Age of Empires 2 (Draait goed bij 8-persoons map)
- Duke Nukem 3d atomic edition (Gaf netwerk problemen vanaf 3 of meer spelers)
- Red Alert 1
Heeft iemand een idee welke multiplayer spelletjes maar met de bovenstaand lage systeemeisen leuk zijn om te spelen met familie (dus kinderen, volwassenen etc.)?
Samenvatting van alle spellen die genoemd zijn en werken zonder Direct3D (bedankt
- Age of Empires 2 - Armagetron - Atomic Bomberman - Blobby Volley - Big Red Racing - C&C - Clonk - Counter strike 1.6 - Delta force 1 & 2 - Diablo 1 - Duke Nukem 3d Atomic - Empire Earth I - GTA 1 - Half-Life @ software - Ignition - Imperialism 1 | - Insane Driving - Jazz Jackrabbit 2 - Knights and Merchants - Midtown madness - Open Transport Tycoon Deluxe - Plane Crazy - Quake 1 - Quake 2 @ software - Red Alert 1 - Serious Sam (Co-op) - Starcraft (Broodwar) - Tony Hawk's Pro Skater 2 @ software - Unreal Tournament @ software - Warcraft 2 - Worms (2d versie) - You Don't Know Jack! (quize) |
Leuke spellen met lage systeem eisen maar hebben Direct 3D nodig:
-Delta force Landwarrior -Need for Speed III Hot Pursuit -Quake 3 -Rainbow Six -Red Alert 2 -Return to Castle Wolfenstein. -Revolt | -Swat 3 -Soldat -Tony Hawk Pro Skater 3 -Warsow -Wolfenstein:Enemy Territory -Worms Armageddon |
[ Voor 63% gewijzigd door djexplo op 16-08-2006 13:26 . Reden: Samenvatting ]
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'