Dit word mijn eerst testcase 
Ben al zeer lang geïnteresseerd in fotografie, maar ben mezelf er nooit in gaan verdiepen. De laatste tijd ben ik hier wat meer de topics gaan volgens en dat heeft me een beetje aangezet om wat mooie locaties uit te zoeken en het ook maar eens te proberen.
Kortom, ik moet nog veel oefenen.
Mijn (beginners) digicam is een Canon Powershot A620, ben er zeer tevreden mee voor wat ik er tot nu toe mee doe...
De foto nu, de bedoeling was gewoon om wat mooie foto's te hebben van mijn wagen, vond de locatie wel passen aan gezien de kleuren rondom niet te fel de aandacht trekken.
Dit is een selectie uit een 50-tal foto's.
Foto 1 :
- nummerplaat weg
- brightness en contrast iets omhoog
- slot in de koffer weg (word nog in het echt gedaan ... ooit)

Foto 2 :
- nummerplaat weg
- gecropped aan de rechterkant

Foto 3 :
- nummerplaat weg
- brightness en contrast aangepast

Foto 4 :
- nummerplaat weg
- gecropped (onderaan en links dacht uk)

Foto 5 :
- brightness en contrast iets aangepast

Foto 6 :
- nummerplaat weg
- gecropped rondom

Ben er nog niet helemaal uit wat mijn favoriet is. Foto 4 en 6 zijn wat ik in gedachten had voor ik de foto's begon de maken. Maar aangezien ik deze geselecteerd heb vind ik ze allemaal wel iets hebben
Graag commentaar dus, over de compositie, kleuren, nabewerking, locatie enzovoort !
Ben al zeer lang geïnteresseerd in fotografie, maar ben mezelf er nooit in gaan verdiepen. De laatste tijd ben ik hier wat meer de topics gaan volgens en dat heeft me een beetje aangezet om wat mooie locaties uit te zoeken en het ook maar eens te proberen.
Kortom, ik moet nog veel oefenen.
Mijn (beginners) digicam is een Canon Powershot A620, ben er zeer tevreden mee voor wat ik er tot nu toe mee doe...
De foto nu, de bedoeling was gewoon om wat mooie foto's te hebben van mijn wagen, vond de locatie wel passen aan gezien de kleuren rondom niet te fel de aandacht trekken.
Dit is een selectie uit een 50-tal foto's.
Foto 1 :
- nummerplaat weg
- slot in de koffer weg (word nog in het echt gedaan ... ooit)

Foto 2 :
- nummerplaat weg
- gecropped aan de rechterkant

Foto 3 :
- nummerplaat weg

Foto 4 :
- nummerplaat weg
- gecropped (onderaan en links dacht uk)

Foto 5 :
- brightness en contrast iets aangepast

Foto 6 :
- nummerplaat weg
- gecropped rondom

Ben er nog niet helemaal uit wat mijn favoriet is. Foto 4 en 6 zijn wat ik in gedachten had voor ik de foto's begon de maken. Maar aangezien ik deze geselecteerd heb vind ik ze allemaal wel iets hebben
Graag commentaar dus, over de compositie, kleuren, nabewerking, locatie enzovoort !