Toon posts:

waar af laten drukken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben bezig met paar dingen om aan mijn muur te hangen in me studentenkamer.
het zijn fotos bewerkt met Redfield Sketchmaster filters voor een tekenachtige look.. vind ik wat leuker dan gewoon fotos van mijn vrienden :)

echter heb ik testjes laten drukken bij de fotozaak op A4 en op fotopapier vind ik het niet echt heel erg mooi..

weet iemand een online shop waar ik het gewoon op A4 of A3 papier kan laten drukken? dus gewoon papier :) ik kan het echt niet vinden :(

Verwijderd

Weet niet waar je woont, maar dat kan je gewoon laten doen bij een copyshop. Deze kunnen het gewoon met een grote laser printer afdrukken op elk gewenst papier( in kleur).

Succes er mee

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 13:05 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-01 13:33

André

Analytics dude

Mjah, dan kun je volgens mij beter op zoek gaan naar een goede printer en dan ben je ook klaar. Kijk anders eens op www.digidoek.nl of www.pixum.nl.

[ Voor 5% gewijzigd door André op 15-08-2006 13:07 ]

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-01 10:51
Je bent student, dus ik kan me haast niet voorstellen dat er niet ergens bij jouw op school een a3 kleurenlaserprinter staat.

..:: ::..

Verwijderd

Topicstarter
ik zit op de RUG en kan alleen zwart/wit laserprinters vinden :(

ik ben hier naar de drukker geweest maar vraagt weer paar euro voor "verwerken" van plaatje.. wat ik ook raar vind aangezien ze bij fotozaak daar weer niks voor vragen :P

Maar ik zal eens verder rondkijken :) ieder geval bedankt

eigen printer.. nee :p ik heb geen A3 printer :(

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:17

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Google op copyshop+groningen.

En anders ergens online een vette A3 kleuren printer bestellen en binnen 7 dagen terugsturen ;)

Signatures zijn voor boomers.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-01 12:48

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Waarom vind je de afdrukken van je fotozaak er niet echt 'mooi' uitzien. Op welk formaat lever je ze aan? Als het een soort van lijntekeningen of schetsachtige dingen worden en je levert ze te klein aan, worden het wazige pixelige dingen. En ja, dat is inderdaad niet mooi.
Een bestand van een paar MB is zeker niet gek dus hou ze zo groot mogelijk...

Een drukkerij zal inderdaad wat geld vragen voor het 'verwerken' omdat ze zoiets moeten voorbereiden om te drukken en meestal in grote oplage, kleine kans dat ze er daar even 'eentje' voor je willen doen.

Per printshop ligt het er ook weer aan of ze 'opstartkosten' vragen. De printshop in Den Haag waar ik werkte vroeg soms wel 7,50 voor een lullig werkje, de printshop in Doesburg vroeg niks en deze in Enschede waar ik nu vaak kom, vraagt ook niks.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
omdat op fotopapier er een glans overzit :) en ik wil het graag op gewoon papier vandaar :)

ik zal eens in groningen waar ik dus studeer eens rondkijken wat de mogelijkheden zijn..
Pagina: 1