Nickname does not reflect reality
Ik zat hier ook laatst al naar te kijken, maar deze zal er niet zijn. Mail anders effe naar Plextor. Die zoitten in België, dus dat zal wel makkelijk af te handelen zijn.
Ik heb gewoon bij plextor een zwart frontje besteld. Kost je iets van 15 euro incl. verzendkosten. Gewoon ff naar plextor mailen.
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Verwijderd
Zwarte bumperlak, werkt uitstekend. In 2 tot 3 keer dun opbrengen (spuiten) en het resultaat mag er zeker zijn. Wel even het "raampje" van de ledverlichting uit het frontje verwijderen.
Aangezien het hier een CD-brander betreft zou ik persoonlijk geen 15 euro aan een nieuw front uit gaan geven.
Mocht je in de buurt van Veghel wonen dan wil ik het nog wel voor je doen, hoef je ook geen geld aan een spuitbus uit te geven
Aangezien het hier een CD-brander betreft zou ik persoonlijk geen 15 euro aan een nieuw front uit gaan geven.
Mocht je in de buurt van Veghel wonen dan wil ik het nog wel voor je doen, hoef je ook geen geld aan een spuitbus uit te geven
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 12:49 ]
Ik zit "in de auto's" dus die lak heb ik hier wel staan
Heb wel vaker iets zwart gespoten, met goed resultaat, maar vind origineel natuurlijk wel leuker. Heb er echter geen 15 euro voor over. Zal het frontje maar verwijderen en effies van wat laklaagies voorzien.
Iedereen bedankt voor de antwoorden!
Iedereen bedankt voor de antwoorden!
Nickname does not reflect reality
Pagina: 1