Zwart frontje Plextor Premium te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-02 20:38
Nu ik een zwarte tower heb gekocht en niet van mijn fijne Plextor Premium cd-writer af wil vroeg ik mij af of er ergens een zwart frontje (los) te koop is voor deze brander? Kan hem eventueel ook wel zwart spuiten maar origineel vind ik mooier. Heb wel gezien dat ze bestaan maar nergens kunnen vinden. Iemand...?

Nickname does not reflect reality

• Pong
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Vraag en Aanbod !

Geen Ping, wel Pong

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
Ik zat hier ook laatst al naar te kijken, maar deze zal er niet zijn. Mail anders effe naar Plextor. Die zoitten in België, dus dat zal wel makkelijk af te handelen zijn.

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik heb gewoon bij plextor een zwart frontje besteld. Kost je iets van 15 euro incl. verzendkosten. Gewoon ff naar plextor mailen.

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

Verwijderd

Zwarte bumperlak, werkt uitstekend. In 2 tot 3 keer dun opbrengen (spuiten) en het resultaat mag er zeker zijn. Wel even het "raampje" van de ledverlichting uit het frontje verwijderen.

Aangezien het hier een CD-brander betreft zou ik persoonlijk geen 15 euro aan een nieuw front uit gaan geven.

Mocht je in de buurt van Veghel wonen dan wil ik het nog wel voor je doen, hoef je ook geen geld aan een spuitbus uit te geven ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2006 12:49 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-02 20:38
Ik zit "in de auto's" dus die lak heb ik hier wel staan ;) Heb wel vaker iets zwart gespoten, met goed resultaat, maar vind origineel natuurlijk wel leuker. Heb er echter geen 15 euro voor over. Zal het frontje maar verwijderen en effies van wat laklaagies voorzien.

Iedereen bedankt voor de antwoorden!

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1