nero 7 ultra edition-afbeelding via menu

Pagina: 1
Acties:

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:20
ik ben bezig met een vakantie filmpje op dvd te branden. Dit doe ik met nero vision 4. ik heb de film en alles al toegevoegd en ben met het menu bezig. Nu wil ik alleen een soort van info, bestandje hebben waar je via het menu kan in komen, en waar in staat van wanneer de film is en wie er aan het filmen was. ik heb zelf deze manier bedacht: ik maak met kladblok het info bestandje(of met word) maak er een screenshot van, dan laat ik een slideshow maken en geef ik de screenshot op als afbeelding voor de slideshow, en als je dan in het dvd menu op de info knop drukt krijg je de slideshow met dat screenshotje te zien. alleen ik weet niet of je dan die slideshow foto van de film weg kan houden zodat hij niet nadat de film is geeindigd wordt afgespeeld. En het lijkt me een te omslachtige manier. weten jullie wat beters

ook heb ik een vraag ik heb de film in chapters ingedeeld alleen nou kan ik de film niet in een keer afspelen of in het menu staat geen play whole mobie button ofzo

edit: ik bedoel dus dat nero zelf eigenlijk alleen een scene selection scherm maakt en niet play movie wat ik dus wil is er nog een scherm bij bouwen met in ieder geval play movie en scene selection (en natuurlijk dat info) maar ik kan niet eens vinden hoe ik een nieuw menu scherm ernaast kan maken die ik aan elkaar kan linken

edit: het gaat me er nu vooral om dat ik een knop kan maken die de hele film afspeelt want ik kan nu alleen chapters kiezen dat info bestand komt op de 2de plaats

edit2: ik hebeb nu gevonden hoe je het zo kan maken dat hij de hele film afspeelt alleen met deze manier kun je dus weer niet naar scene selection, en dat wil ik ook. ik moet dus eigenlijk een soort boomstam structuur hebben: hoofdscherm met play movie (druk je er op gaat de film spelen) en scene selection dan moet hij naar het scherm gaan met alle scenes. Wat ik ook wil is dan bij het hoofdscherm geen buttons met afbeeldingen. Hier heb je niks aan alleen ik krijg die soort van preview afbeeldingen niet weg. wel kan ik een foto selecteren ofzo maar ik krijg het niet weg. Alleen bij scene selection komt dat van pas. Hieronder heb ik het een beetje uitgewerkt

hoofdscherm:

Vakantie film:frankrijk 2006

1:Play movie

2:Scene Selection

3: info (eventueel is niet zo belangrijk)

Scene Selection scherm:

Scene Selection

Chapter 1 Chapter3
(met preview afbeelding) (met preview afbeelding)

Chapter 2 Chapter 4
(met preview afbeelding) (met preview afbeelding)

Het Scene Selection scherm was eigenlijk al goed want nero maakte standaard als eerst een Scene Selection menu met preview afbeeldingen.

[ Voor 60% gewijzigd door Speeddragon op 15-08-2006 13:04 ]

Heel veel lurken, heel weinig posten..