CPU vraagje (T2400)

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Sonora
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-10-2025
T2400 @ 1.83 Ghz
Kloksnelheid: 988 Mhz, 1.00 GB

Dit zie ik bij "Systeeminformatie" ...

Is men 1.83 Ghz gedownclocked naar 988 Mhz :?

(ik ben absoluut nieuw met dit, sorry als het domme vraag is)

[ Voor 22% gewijzigd door Sonora op 15-08-2006 12:16 ]

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-05 14:24
Als je nou ff wat van laptops af zou weten, zou je ook weten dat laptopcpu's zich terugklokken als de extra cpukracht niet nodig is, en zo blijft je accu iets langer stroom leveren.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja, ding is gedownclocked.
Dit heet speedstep en is iets wat intel al sinds de P3-Ms heeft geimplementeerd. Als je even zoekt op speedstep kun je meer vinden over hoe dit nu in z'n werking gaat.
Verder is het zo dat je dit soort text niet als plaatje hoeft te posten. Kost alleen maar extra bandbreedte en het voegt niets toe.

• Sonora
adyta schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:08:
Als je nou ff wat van laptops af zou weten, zou je ook weten dat laptopcpu's zich terugklokken als de extra cpukracht niet nodig is, en zo blijft je accu iets langer stroom leveren.
Ik zei toch dat ik er niks van afweet, maar bedankt voor de info

• Sonora
Terw_Dan schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:08:
Ja, ding is gedownclocked.
Dit heet speedstep en is iets wat intel al sinds de P3-Ms heeft geimplementeerd. Als je even zoekt op speedstep kun je meer vinden over hoe dit nu in z'n werking gaat.
Verder is het zo dat je dit soort text niet als plaatje hoeft te posten. Kost alleen maar extra bandbreedte en het voegt niets toe.
Een plaatje van 6 kb gaat je heus niks doen hoor :s

Verwijderd

Sonora schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:04:
[afbeelding]

Dit zie ik bij "Systeeminformatie" ...

Is men 1.83 Ghz gedownclocked naar 988 Mhz :?

(ik ben absoluut nieuw met dit, sorry als het domme vraag is)
Als je dit wil weghalen, moet je onderin je start balk het accu icoontje één keer aanklikken. En zet hem dan op altijd aan oid. Dan zou hij weer moeten toenemen. Dit is standaard voor stroombesparing. Echter zodra je meer CPU kracht zou gaan gebruiken, zou je CPU ook hoger moeten gaan.

• Sonora
Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:11:
[...]

Als je dit wil weghalen, moet je onderin je start balk het accu icoontje één keer aanklikken. En zet hem dan op altijd aan oid. Dan zou hij weer moeten toenemen. Dit is standaard voor stroombesparing. Echter zodra je meer CPU kracht zou gaan gebruiken, zou je CPU ook hoger moeten gaan.
Bedankt zal ik ff bekijken ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Sonora schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:11:
[...]

Een plaatje van 6 kb gaat je heus niks doen hoor :s
Maar het is grofweg 200x zo groot als plaintext, daarbij blijft text gewoon online staan, een plaatje dat extern gehost is kan verdwijnen en dan is dit topic gewoon neits meer waard voor de search en dat probleem heb je met text niet.

• Sonora
Haha idd, het klopt :p Nog mooi gevonden... hehe, sorry voor het storen, maar ik heb weer wat bijgeleerd :)

• Sonora
Terw_Dan schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:12:
[...]

Maar het is grofweg 200x zo groot als plaintext, daarbij blijft text gewoon online staan, een plaatje dat extern gehost is kan verdwijnen en dan is dit topic gewoon neits meer waard voor de search en dat probleem heb je met text niet.
thread ge-edit voor jouw aub =)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Sonora, welkom op GoT zoals je tijdens het registreren, verwachten wij op GoT een grote mate van zelfwerkzaamheid zie ook De werking van het forum in het kort ;)

Deze vraag is wel heel erg makkelijk te vinden en daarom gaat dit topic op slot. Doe voortaan wat meer moeite op je topicstart

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.