Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zo te zien werkt het alleen als je uitvoer apparaat (DVD-speler of gameconsole) een component uitgang heeft. Dat zijn 3 tulpjes met rood, groen en blauw.
Je sluit (in jouw geval) je gameconsole dus aan op deze 3 tulp poortjes van dat ding:

Als je console alleen SCART en/of composiet uitgang heeft, dan werkt het dus niet.
Je sluit (in jouw geval) je gameconsole dus aan op deze 3 tulp poortjes van dat ding:

Als je console alleen SCART en/of composiet uitgang heeft, dan werkt het dus niet.
Ik neem aan dat elke console van nu en later wel een RGB kabel heeft. Maar als ik het hier op aansluit heb ik dan ook kwaliteit verlies ofzo?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Zo'n ding kan idd alleen maar component-signalen overzetten. Wat voor spelcomputer wil je aansluiten, en welke uitgangen heb je daarop 
Ik heb zelf destijds een MSX2 aan mijn PC gehangen, gewoon via een klein convertertje op de scart naar composiet + audio. Dat ging mijn TV-kaart in.
M.a.w.: is het een optie om een el-cheapo TV-kaart met video-in te kopen, en dan zo je console aan je PC (en dus aan je monitor) te hangen)?
Ik heb zelf destijds een MSX2 aan mijn PC gehangen, gewoon via een klein convertertje op de scart naar composiet + audio. Dat ging mijn TV-kaart in.
M.a.w.: is het een optie om een el-cheapo TV-kaart met video-in te kopen, en dan zo je console aan je PC (en dus aan je monitor) te hangen)?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Of download een van de vele emulators
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Het gaat om de aankomende Wii.
Ik kan voor de Wii een RGB kabel kopen. En die dus op die converter aansluiten en die weer op de VGA uitgang van me beeldscherm als ik dat goed heb.
http://www.lik-sang.com/i...gory=343&products_id=7244
Of zie ik iets over het hoofd?
Ik kan voor de Wii een RGB kabel kopen. En die dus op die converter aansluiten en die weer op de VGA uitgang van me beeldscherm als ik dat goed heb.
http://www.lik-sang.com/i...gory=343&products_id=7244
Of zie ik iets over het hoofd?
Pagina: 1