Is dit een goede transcoder?

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 12:31

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik ben nu al een tijdje opzoek naar een manier om een spelcomputer aan te sluiten op een VGA monitor.

Nu heb ik deze gevonden op lik-sang, http://www.lik-sang.com/i...ory=219&products_id=4233&

Maar ik heb zelf weinig verstand van al die dingen dus weet ik niet zo goed waar ik op moet letten. Vandaar dat ik jullie advies nodig heb.

--

Enables display of progressive-scan DVD players, Consoles or Component video HDTV set-top boxes on VGA monitors and projectors

Automatic format selection for 480p, 720p, 1080i/540p

Can be displayed on two VGA monitors simultaneously

Enables high-resolution progressive-scan modes for Xbox, Gamecube, latest PS2 models and HDTV

Horizontal image centering and brightness adjustable

Crystal clear display

Compatible with all NTSC and PAL progressive formats with auto-mode detection

World's smallest adapter on the market

Universal Power Supply (100V - 240V, USA plug) included, works worldwide

Works for all consoles world wide (Japan, US, PAL)

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:33
Zo te zien werkt het alleen als je uitvoer apparaat (DVD-speler of gameconsole) een component uitgang heeft. Dat zijn 3 tulpjes met rood, groen en blauw.

Je sluit (in jouw geval) je gameconsole dus aan op deze 3 tulp poortjes van dat ding:
Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/progressive-component-vga2.jpg

Als je console alleen SCART en/of composiet uitgang heeft, dan werkt het dus niet.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Ik neem aan dat elke console van nu en later wel een RGB kabel heeft. Maar als ik het hier op aansluit heb ik dan ook kwaliteit verlies ofzo?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:34

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Zo'n ding kan idd alleen maar component-signalen overzetten. Wat voor spelcomputer wil je aansluiten, en welke uitgangen heb je daarop :?
Ik heb zelf destijds een MSX2 aan mijn PC gehangen, gewoon via een klein convertertje op de scart naar composiet + audio. Dat ging mijn TV-kaart in.
M.a.w.: is het een optie om een el-cheapo TV-kaart met video-in te kopen, en dan zo je console aan je PC (en dus aan je monitor) te hangen)?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:51

voodooless

Sound is no voodoo!

Of download een van de vele emulators :)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Het gaat om de aankomende Wii.

Ik kan voor de Wii een RGB kabel kopen. En die dus op die converter aansluiten en die weer op de VGA uitgang van me beeldscherm als ik dat goed heb.

http://www.lik-sang.com/i...gory=343&products_id=7244

Of zie ik iets over het hoofd?

Pagina: 1