nero 7 ultra edition-afbeelding via menu

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Speeddragon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:20
ik ben bezig met een vakantie filmpje op dvd te branden. diet doe ik met nero vision 4. ik heb de film en alles al toegevoegd en ben met het menu bezig nu wil ik alleen een soort van info, bestandje hebben waar je via het menu kan in komen waar in staat van wanneer de film is en wie er aan het filmen was. ik heb zelf deze manier bedacht: ik maak met kladblok het info bestandje(of met word) maak er een screenshot van, dan laat ik een slideshow maken en geef ik de screenshot op en als je dan in het dvd menu op de info knop drukt krijg je dat te zien. alleen ik weet niet of je dan die slideshow foto van de film weg kan houden zodat hij niet nadat de film is geeindigd komt. en het lijkt me een te omslachtige manier. weten jullie wat beters

Heel veel lurken, heel weinig posten..

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Ik snap er geen hout van.

Het zou helpen als je als je wat minder warrig zou schrijven, hele zinnen (en die met een hoofdletter laat beginnen) zou maken en je topic naleest voor je op verzenden klikt. Vraag je af of je vraagstelling voor een ander duidelijk is. Nu is hij dat niet, en voor zover ik hem kan begrijpen heeft het ook niets van doen met officesuites maar zou je het in CSA kunnen proberen. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.