Documenten labelen

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05 13:05
Ik wil graag verschillende documenten (word, excel, pdfs enz) kunnen labelen. Zodat ik deze ondere meerdere catagorien kan zetten en ook met verschillende zoekwoorden terug kan vinden.

Probleem is namelijk dat ik nu alleen de documenten in 1 folder kan zetten terwijl deze soms in meerder folders thuis kan horen.

Is hier een programma voor?

De meeste programma's die ik vind of aanbevolen worden werken of alleen voor word documenten of leveren niet de mogelijk om er extern naar te zoeken.

Voorstellen zijn welkom :)

- Squeeek !!!

• Ekitch
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05 13:05
Niemand??

hmm dan maar iemand laten proggen

- Squeeek !!!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:30

Outerspace

Admin General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zou je kunnen kijken naar Total Commander? Volgens mij moet je daar het een en ander mee kunnen doen, maar ik durf het je niet te garanderen.

Wauw, een sig!

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

een unix platform nemen is een optie ;)
Daar kan je namelijk standaard een bestand op meerdere plaatsen zetten.
't bestand staat bijv. in directory A en in B maar beide wijzen naar hetzelfde punt op de harddisk.
Dus pas je't in Directory A aan dan is het in B ook gewijzigd want het is gewoon hetzelfde bestand..

Maar heb je X1 wel eens bekeken? Is net zoiets als google desktop. Die searcht ook in bestanden voor je dus je kan op alles zoeken, naam grootte inhoud type etc. etc.

Alleen zal je bij het opslaan nog wel zelf een plekje moeten zoeken.. Owl is misschien ook wel wat maar dat is webbased..
Volgens mij doet microsoft sharepoint ook zoiets maar ik ik weet niet of zich dat beperkt tot microsoft documenten.

edit:
ff linkje voor owl aangepast

[ Voor 5% gewijzigd door xzenor op 18-08-2006 14:50 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

possamai schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 14:48:
een unix platform nemen is een optie ;)
Waarom? Sinds NTFS kan dat prima onder Windows. Denk aan junction en in dit geval fsutil.
K:\Temp>echo bla > foo.txt
K:\Temp>fsutil hardlink create bla.txt foo.txt
Hardlink created for K:\Temp\bla.txt <<===>> K:\Temp\foo.txt
K:\Temp>type bla.txt
bla
K:\Temp>echo blaaaa >> bla.txt
K:\Temp>type foo.txt
bla
blaaaa

Maar goed, je wilt wellicht kijken naar een lichtgewicht DMS. Of idd. SharePoint oid.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

hee thnx voor die info!
Ik wist niet dat dat in windows tegenwoordig ook kon! SUPER!
Pagina: 1