[JS/CSS/HTML] Form submit laat scrollbars verschijnen?

Pagina: 1
Acties:

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-02 08:53
Ik loop nu tegen een vaag probleempje aan, alleen in FF:

Als ik op de sumbit button klik van mijn form, dan wordt de form niet gesubmit, maar in plaats
daarvan lijkt het of de form geresized wordt: er verschijnen horizontale en verticale scrollbalken.
Een tweede klik doet dan wel een form submit.

Ik heb geen code die dit doet. Enige wat er gebeurt is dat is dat er via onsubmit een javascript functie wordt aangeroepen die kijkt of een input veld niet hidden is.

Gekke is dat dat het eerst wel werkte ... :?

GamiQ, de game notes app met game maps!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:20
Misschien moet je even je coden posten of desnoods een linkje. Op deze manier is het een beetje moeilijk inschatten wat er mis gaat :)

omniscale.nl

• -SaveMe-
Probleem is dat het in een framework zit, kan dus nbiet zomaar een stukje posten ....

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-01 18:35

t-x-m

.NET Nerd

Javascript functie wordt aangeroepen die kijkt of een input veld niet hidden is.
Kun je ook het javascript niet posten? Of wat geparste html?

GC.Collect();

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:20
-SaveMe- schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 10:25:
Probleem is dat het in een framework zit, kan dus nbiet zomaar een stukje posten ....
Dan is het een beetje lastig om je te helpen vrees ik. Een beetje hetzelfde als wanneer ik naar de fietsenmaker ga met het probleem dat "mijn fiets raar doet" en dat diezelfde fietsenmaker een oplossing moet geven zonder naar de fiets te kunnen kijken.

Metaforen zijn mooi ;)

omniscale.nl

• Andre-85
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Andre-85

Sid

Je hebt toch een stukje output (de html pagina) vanuit je framework? Dat kan je toch posten.

Lorem
Whenever we feel the need to comment something, we write a method instead. - Martin Fowler
People who think they know everything really annoy those of us who know we don't - Bjarne Stroustrup

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zonder de code te zien, wordt het natuurlijk moeilijk....maar mijn gok is dat de javascript functie niet alleen controleert of een veld hidden is, maar dat de functie het veld ook visible maakt....welllicht een = gebruikt in plaats van een ==?

[ Voor 4% gewijzigd door KabouterSuper op 15-08-2006 10:32 ]

When life gives you lemons, start a battery factory

• -SaveMe-
Als ik de JS aanroep weg laat blijft het probleem bestaan ...

• KabouterSuper
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zolang je geen code kunt posten (in IE: rechtermuisknop->View source), kan niemand je helpen.....enne posttoast, kan je misschien een foto posten van je fiets, misschien kunnen we er wat geks aan zien ;)

When life gives you lemons, start a battery factory

• -SaveMe-
Mja, werkgever vindt plaatsen van code niet zo fijn ...

Anywayz, een overflow:auto in averflow:hidden gaf het gewenste resultaat.

Pagina: 1