Gigabyte7VRXP KT333, XP2000, Asus Ti 4200 4mb, maxtor 80G 7200, fujitsu 40 G 5400, philipscdrw, pioneer DVD.
Dat ligt voornamelijk aan de gebruikte boot.ini, hoewel ook ik geen problemen verwacht. Zolang de boot.ini normaal blijft (m.a.w. alle boot-opties staan er tussen) dan lijkt me niets aan de hand. 
offtopic:
Waarom wil je het eigenlijk doen
Ook pas ik nog even je topictitel iets aan en move ik je topic naar Windows Clients
Waarom wil je het eigenlijk doen
Signature
waarom? omdat ik een nette xp en een "rommel xp" wil....beetje klooien in de ene installatie, terwijl de andere serieuze dan lekker schoon blijft.
krijg ik wel een probleem ik als een bootmanager zoals GAG gebruik, die in de MBR slechts een verwijzing zet naar een andere locatie waar de echte bootprocedure staat (en dan dus ga terugzetten met ghost) ?
krijg ik wel een probleem ik als een bootmanager zoals GAG gebruik, die in de MBR slechts een verwijzing zet naar een andere locatie waar de echte bootprocedure staat (en dan dus ga terugzetten met ghost) ?
Gigabyte7VRXP KT333, XP2000, Asus Ti 4200 4mb, maxtor 80G 7200, fujitsu 40 G 5400, philipscdrw, pioneer DVD.