Volgens mij is het zo dat ASP.net alleen automatisch de aspx files voor je compiled bij verandering (kan ook zijn dat daar een speciale manier van compileren voor vereist is, zie msdn).
De .cs bestanden behoren tot de code behind en worden tot assemblies gecompiled en moeten handmatig gecompileerd worden afaik. In java zou je iig in je webconfig xml je context op reloadable zetten, maar 'k weet niet of er zoiets ook bestaat voor asp.net om eerlijk te zijn.
De .cs bestanden behoren tot de code behind en worden tot assemblies gecompiled en moeten handmatig gecompileerd worden afaik. In java zou je iig in je webconfig xml je context op reloadable zetten, maar 'k weet niet of er zoiets ook bestaat voor asp.net om eerlijk te zijn.
[ Voor 108% gewijzigd door prototype op 15-08-2006 00:38 ]
Dit lijkt me vrijwel zeker een configuratiefoutje danwel een ander config-gerelateerd iets. Met programmeren heeft het in elk geval niks van doen. Zoals je in Waar hoort mijn topic? kan lezen horen configuratietopics niet hier maar in Development Tools & Environments. 
Ik verbeter meteen ook even je titel.
xsp2 en c# => [XSP2/Mono] *.cs file gebruiken zonder serverreboot
PRG>>DTE
PRG>>DTE
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ah, bedankt. Ik was ook al aan het twijfelen waar het nou moest.-NMe- schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 02:32:
Dit lijkt me vrijwel zeker een configuratiefoutje danwel een ander config-gerelateerd iets. Met programmeren heeft het in elk geval niks van doen. Zoals je in Waar hoort mijn topic? kan lezen horen configuratietopics niet hier maar in Development Tools & Environments.
PRG>>DTE