Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tweakers tpl] Verschil zien in diffs voor >width

Pagina: 1
Acties:

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
Als je een diff opvraagt en je vraagt de 'expanded=1' op zeg maar, dan krijg je netjes een overzicht van de verschillen.

Als de lijn van verschillen echter langer is dan op je scherm past (en je een horz. scrollbar krijgt), dan is alles wat achter het te scrollen gedeelte staat niet gekleurd in de vurige vos 1.5

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

I know, renderbug in Firefox (ja, Firefox is ook niet perfect ;( )

Intentionally left blank

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topicstarter
* elevator ondrukt een lichte MOEHAHAHAHAHAA en haalt een IE7 vlaggetje boven

O-)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

* moto-moi wijst naar crisp's notes en begint te grinniken

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Civil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-11 15:11
Ik ga ervanuit dat crisp net als op het support forum van myreact is aangegeven een pre element heeft gebruikt voor het tonen van de wijzigingen.

Ik heb ook een implementatie hiervan gemaakt maar heb ervoor gekozen geen pre element te gebruiken. Je hebt zowieso het kleur probleem in firefox. Daarnaast is het scrollen voor het zien van de volledige tekst niet heel prettig zeker niet als iemand een alinea van 10 regels heeft getikt. Dan zie ik liever een rood blokje tekst met daaronder een vrijwel gelijk groen blokje tekst met de wijzigingen. Leest een stuk prettiger.

Ik heb ervoor gekozen een p(aragraaf) te gebruiken met een monospace font om wel de vergelijkingen in de tekst duidelijker te laten uitkomen.

offtopic:
Een pre tag lijkt in IE niet te willen overflowen althans waardoor een paragraaf mij het meest geschikte element leek in dit geval.