Toon posts:

[OUTLOOK 2003] Recover password van register backup

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn windows XP niet in, maar mijn harde schijf doet het nog wel. Ik heb deze schijf nu aan een andere computer gehangen. Alle bestanden staan erop en ik heb ook een backup van het register in een bestand.

Nou heb ik (of had ik) dertig e-mailaccounts met gebruikersnamen en wachtwoorden. Ik vraag me af of ik die accountgegevens kan importeren vanuit die registerbackup naar mijn nieuwe computer.

Misschien is er nog een andere manier om de accountgegevens terug te halen van de harde schijf, zonder dat ik in de originele Windows kan.

Ik ben al twee dagen bezig met een oplossing voor dit probleem, dus ik ben jullie erg dankbaar als jullie mee willen denken.

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
is misschien omslachtig.

probeer alles van documents and settings op te slaan op een andere schijf...

Zo werkt het in ieder geval mijn mijn profiel wel. Ik kan gewoon opnieuw installeren en na het opnieuw aanmelden op het domein zijn alle instellingen weer terug die ik ook hebt gehad.

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:04

Reptile209

- gers -

Volgens deze site kan het niet en zou je hun software moeten gebruiken:
Backup your Outlook 2002 / 2003 / 2007 data and settings easily with this Outlook add-on

Unfortunately neither Outlook 2002, Outlook 2003, nor Outlook 2007 include any option to save and restore all your important personal files, settings, templates, and eMail accounts. This is where OutSource-XP v2 helps you.
Edit:
Dat neem ik terug, lees dit verhaaltje maar eens, het schijnt toch te kunnen:
[...]Open your registry editor and navigate to the following key:

HKEY_USERS\S-1-5-21-1343024091-507921405-725345543-1003\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows Messaging Subsystem\Profiles\Outlook

Export the entire Outlook key to a file. You've now backed up your email accounts. To restore the backup to another computer, simply import the backup into the new computer's registry. You may need to delete the Outlook key off the new computer first.
Niet getest, eigen risico :) Ik zou 'm persoonlijk onder CURRENT_USER zoeken, en niet onder USERS. Die keys staan onder beiden bij mij.

[ Voor 49% gewijzigd door Reptile209 op 14-08-2006 22:25 ]

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dat gedaan, en het werkt bijna. De wachtwoorden zijn niet geimporteerd, alleen de accountinformatie. Wellicht heeft iemand een suggestie om ook de wachtwoorden te importeren?