Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Vodafone Abonnementen

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ergens begin juni bij Algebeld een telefoon besteld Nokia N80, met een vodafone BEL & SMS Tegoed van 22.50 plus sms voordeel,ik heb me toestel ergens rond 20 juni binnen gekregen heb em 8 dagen gebruikt, voordat ik op vakantie ging. Ik heb wat gebeld en paar keer gesmst, kom ik terug van vakantie, open ik me Vodafone factuur zie ik staat voor de maand juli een bedrag van € 26,91, er staat op UMTS Voorjaarspromotie € 18.91 periode 01-07/31-07
UMTS Voorjaarspromotie € 6.30 periode 21-06/30-06
SMS Voordeel € 1.68 periode 01-07/31-07
SMS Voordeel € 0.56 periode 21-0/30-06

Plus gebruikskosten van 6.50 naar mobiele nummers terwijl ik 150 min gratis bellen en 300 smsjes heb

en ook nog eens komt erbij de 1ste 6 maanden 50 % korting op abonnement

Bij augustus staat er 13.26 en 50 % van 24.50 is geen 13.26 vreemd

Ik heb contact gehad met vodafone, ze zeggen het klopt allemaal, maar ik heb een heel andere abonnement besteld dan gekregen, of zijn bel & sms en bel & multimedia precies gelijk
waarom zijn ze verschillende van naam dan?
Want, als ik me tegoed opvraag krijg ik dat in Euro's terug ipv in minuten of smsjes
ik heb elke maand 45 euro tegoed staat op vodafone.

Kan iemand mij hierbij helpen is alles correct en een beetje de situatie uitleggen, want ik heb echt geen zin om extra kosten te gaan betalen voor niets, VODAFONE BELLEN hielp ook niet echt.

Alvast bedankt,

Verwijderd

Topicstarter
niemand die mij hierbij kan informeren?

Verwijderd

De kosten buiten de bundel kunnen heel goed kloppen. Vodafone verstrekt de nieuwe bundel op de 1e van iedere maand. Aangezien je op de 21e bent aangesloten, hebben ze je de eerste maandbundel naar rato verstrekt. Dus 9/30 deel van je 150 minuten is ongeveer 45 minuten. Buiten je bundel betaal je iets van 25 cent per minuut. Let er wel op dat ze de eerste minuut altijd volledig in rekening brengen.

Je factuur klopt verder ook tot op de cent nauwkeurig. Je hebt blijkbaar een bundel van 45 euro per maand. Trek daar 50 procent vanaf en haal de BTW er uit en je komt op EUR 18,90756, oftewel 18,91 euro (precies wat ze in rekening hebben gebracht).

Je bundeltegoed wordt inderdaad in euro's uitgedrukt; dat is omdat er de nodige diensten uit je bundel gaan. Een UMTS abonnement, wat je hebt, is een bel&multimedia tegoed.

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10 19:25
dat was een erg snelle kick, binnen een uur....

wat ^^^ zegt klopt, nieuwe abbo's worden naar rato tot het einde van de kalendermaand gekort bij Vodafone (althans dat deden ze bij mij).
Data is sowieso duur, en laat die Nokia nu veel functies voor data hebben.... Ik denk dat het toch wel klopt.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Rataplan_ schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:36:
dat was een erg snelle kick, binnen een uur....

wat ^^^ zegt klopt, nieuwe abbo's worden naar rato tot het einde van de kalendermaand gekort bij Vodafone (althans dat deden ze bij mij).
Data is sowieso duur, en laat die Nokia nu veel functies voor data hebben.... Ik denk dat het toch wel klopt.
Inderdaad, dus is een nare verassing voor te veel mensen. Ze denken dat ze gelijk hun bundel krijgen terwijl je eerst maar de helft krijg toegekend. Echter kunnen wij hier weinig aan doen en kan je dus beter klantenservice bellen omdat die kunnen kijken of er iets verkeerd is gegaan :)

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Zoals gezegd is dit niet echt iets waar wij je mee kunnen helpen. Het beste wat je kunt doen is (nogmaals) contact opnemen met Vodafone. Zij kunnen je uitleg geven over de specificatie en de details hiervan. Het schoppen van topics binnen zo'n korte tijd is ook vrij overbodig. We zijn nu eenmaal geen helpdesk waardoor je soms wel eens moet wachten op een reactie :)

Succes verder :)

[ Voor 6% gewijzigd door Eggy op 14-08-2006 23:17 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.